تاریخ انتشار : 15 دی 1401 - 12:28

۱۹ دستگاه خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در میناب توقیف شدند

۱۹ دستگاه خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در میناب توقیف شدند
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان میناب تعداد ۱۹ دستگاه خودرو شوتی حامل سوخت شناسایی و توقیف شدند.

«سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۱۵ دی ماه) گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با انجام کار اطلاعاتی از وجود و تردد تعدادی خودروهای حامل سوخت قاچاق بصورت کاروانی در حوزه شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جعفری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه دیگر عوامل انتظامی شهرستان میناب در اجرای طرح امنیت محله محور روز گذشته حین گشت زنی در محور های مواصلاتی شهرستان موفق شدند تعداد ۱۴ دستگاه خودرو نیسان وانت سایپا فاقد پلاک و پلاک مخدوش حامل سوخت قاچاق را توقیف و در بازرسی از آنان ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۴نفر از عوامل قاچاق سوخت را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: ماموران انتظامی یگان امداد، پاسگاه های سندرک ، هشتبندی و گوربند این شهرستان طی عملیاتی دیگر حین گشت زنی در حوزه استحفاظی و سطح شهر ضمن رصد و کنترل خودروهای عبوری ۵ دستگاه خودرو وانت نیسان با مشک بصورت کاروانی اقدام به قاچاق سوخت می کردند، شناسایی و متوقف انهدام و در بازرسی از این خودروها نیز ۶ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف وضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۱۷ نفر قاچاقچی سوخت دستگیر، ۱۹ دستگاه خودرو توقیف و همچنین ۱۴عددکارت سوخت مسدود شد، ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده را ۴میلیارد و چهارصد میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: سوخت‌های قاچاق کشف شده به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بخوانید :  تنقلات و خوراکی های شب یلدا در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9010
  • کد خبر : 9010
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صبح ساحل
  • 1545 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.