تاریخ انتشار : 25 تیر 1400 - 17:44

گلایه شهروند مینابی از گودبرداری غیرمجاز ساختمانی و بی توجهی شهرداری و فرمانداری میناب + فیلم

گلایه شهروند مینابی از گودبرداری غیرمجاز ساختمانی و بی توجهی شهرداری و فرمانداری میناب + فیلم
یکی از شهروندان مینابی از بی توجهی و وعده های بی عمل مسئولان در خصوص رسیدگی به مشکلات و معضلاتی که گودبرداری غیرمجاز ساختمانی در مجاورت محل زندگیش ایجاد کرده است ابراز گله مندی کرد .

به گزارش صدای میناب ، بیش از ۳ سال است در نزدیکی میدان ۲۲ بهمن(شیخ آباد)  گودبرداری غیر اصولی انجام شده و بدون هیچگونه حفاظی رها گردیده که منبع بسیاری از زباله ها شده است و تهدیدی اساسی برای ساکنان مجاور این گود و شهروندانی که از مجاور آنها عبور می‌کنند به شمار می‌آید.

تاکنون پیگیری های زیادی برای پر کردن این گودبرداری رها شده انجام شده  است، اکثر مسولان از وضعیت این مکان آگاه هستند و برای رسیدگی به این معضل وعده هایی داده اند که هیچکدام عملی نگردیده است.

یکی از ساکنان مجاور محل گودبرداری شده در این خصوص می گوید :  به هر اداره و مسولی که فکرش را بکنید درخواست پیگیری این موضوع را داده ایم و همه حق را به ما داده اند و گفتند که تخلف صورت گرفته و بزودی تکلیف این گودبرداری مشخص خواهد شد ولی تاکنون بلاتکلیف مانده است.

این شهروند افزود: کسی که خود را مالک زمین می داند در زمان گودبرداری حد و حدود فاصله با ساختمان های مجاور را رعایت نکرده است و محلی که چاه فاضلاب بوده را نیز گود برداری نموده که موجب خرابی چاه شده است و در طی ۳ سال گذشته اقدامی برای تعمیر چاه فاضلاب نکرده است و ما بابت بوی تعفن چاه و وضعیت نامطلوبی که ایجاد شده بود بار ها از مسولین شبکه بهداشت و شهرداری درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگی کنند ولی متاسفانه نسبت به این موضوع بی توجهی نشان دادند.

این شهروند اظهار داشت : در خصوص واگذاری و مالکیت زمینی گه در آن عملیات گودبرداری انجام شده نیز ابهاماتی وجود دارد که از مسولین مربوطه تقاضا میشود در این باره بررسی های لازم را انجام دهند.

بخوانید :  شناسایی ۵ بیمار مبتلا به سویه اُمیکرون در هرمزگان

وی ادامه داد : با پیگیری های زیاد موفق شدیم از شهردار بخواهیم که از نزدیک وضعیت را مشاهده کند که بعد از بازدید به ما گفت که در این اینجا تخلف صورت گرفته است و  این موضوع مربوط به زمان شهردار دوره قبل میشود که مجموعه شهرداری پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.، بعد از بازدید هر چه منتظر پیگیری مجموعه شهرداری ماندیم بی نتیجه بود

او بیان داشت : بی توجهی شهرداری ما را مجبور کرد تا  در۲۰ اسفند سال گذشته به فرمانداری نیز مراجعه داشته باشیم که به ما وعده داده شد تا ۲۴ ساعت آینده نسبت به پر کردن گود اقدام می شود ولی از آن زمان تا الان ماه ها گذشته است و خبری نیست

وی در پایان گفت : با توجه به خطرات احتمالی این گود برای شهروندان از جمله سقوط عابران از ارتفاع ۲ متری به درون گود به علت عدم نصب حفاظ ،  امکان رانش زمین به علت عدم مقاوم سازی جداره های آن (به خصوص در فصول بارندگی) ، عدم رعایت حدوحدود زمین برای گود برداری ، و همچنین آلودگی های محیطی حاصل از آن ، لازم است شهرداری میناب هرچه سریع تر نسبت به تعین تکلیف این گود رهاشده اقدامات لازم را انجام دهد. 

لازم به ذکر است که طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، به شهرداری ها اجازه داده شده است تا در هر نقطه ای که احتمال بروز خطر وجود دارد، نسبت به رفع خطر اقدام کنند

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5301
  • کد خبر : 5301
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1431 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. جای تعجب نیست.مسئولین عزیز اول عین توپ مارو به یکدیگه پاس میدن،بعدش که توپ(ما)به یکی رسید که جای پاس نبود قاطعانه قول وعده میدن فقط در همون وقت ودر حد حرف ودر همون چهاردیواری،وبعد رفتن ما، هیچ کاری انجام نمیشه.البته حق دارن کار خیلی سختیه پشت میز بشینی و پاهاتو رو میز دراز کنی وجدول حل کنی، وما نباید از این عزیزان توقعات بالایی داشته باشیم و یه کم به فکر سختکوش بودن مسئولین هم باشیم. حل جدول واقعا کار هرکسی نیست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.