تاریخ انتشار : 31 خرداد 1401 - 21:31

همایش ملی از نگاه معلم در ایستگاه پایانی

همایش ملی از نگاه معلم در ایستگاه پایانی
معاون متوسطه آموزش و پرورش شهرستان میناب از پایان کار چهارمین همایش ملی پژوهش‌های حرفه‌ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد از نگاه معلم خبرداد.

عبدالحمید جهانگیری معاون متوسطه آموزش و پرورش شهرستان میناب با اعلام این خبر افزود: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد از نگاه معلم در تاریخ ۱ تیرماه ۱۴۰۱ به کارخود خاتمه خواهد داد.

جهانگیری تصریح کرد: این رویدادعلمی پژوهشی با همکاری دانشکده علوم انسانی دانشگاه هرمزگان و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان میناب در سطح ملی در حال برگزاری و دریافت آثار علمی فرهنگیان کشور می باشد که در ۷ بخش؛ تحلیل محتوای کتب درسی، مقالات آموزش و پرورش، اقدام پژوهی، روایت پژوهی، کنش پژوهی، درس پژوهی و مقالات آزاد آثار علمی فرهنگیان پژوهشگر را مورد ارزیابی و پذیرش قرار می دهد.

وی اشاره کرد: روند اجرایی همایش از ۲۵ خردادماه شروع و آیین پایانی این رویداد ملی در شهرستان میناب با حضور مسئولان کشوری و استانی در ۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

جهانگیری عنوان کرد: برگزاری ۵ پنل تخصصی ارائه مقالات و برگزاری ۲ کارگاه آموزشی، برپایی نمایشگاه پوستری از دیگر برنامه های جنبی این همایش می باشد.

معاون آموزش متوسطه شهرستان میناب خاطر نشان کرد: پنل ارائه مقالات اقدام پژوهی، روایت پژوهی، تحلیل محتوای کتب درسی، مقالات آموزش و پرورش و مقالات آزاد به صورت غیرحضوری در پلتفرم اسکای روم و یک پنل ارائه مقالات به صورت حضوری در شهرستان میناب برگزار خواهد شد.

جهانگیری اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ اثر علمی پژوهشی به دبیرخانه همایش ارسال شده که توسط کمیته علمی و کمیته داوران مورد ارزیابی قرار میگیرد و ۲۱ اثر به عنوان اثار برگزیده مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

بخوانید :  زندانیان هرمزگانی کشاورز می‌شوند / اشتغالزایی برای بیش از ۳۰۰ نفر از زندانیان در میناب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8386
  • کد خبر : 8386
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : پانا
  • 815 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.