تاریخ انتشار : 20 فروردین 1403 - 23:00

تداوم نظارت های بهداشتی دامپزشکی در شهرستان میناب

تداوم نظارت های بهداشتی دامپزشکی در شهرستان میناب
در بازرسی ناظران بهداشتی دامپزشکی شهرستان میناب، در راستای اجرای طرح تشدید نظارتی دامپزشکی قریب به دو و نیم تن فراورده خام دامی غیرقابل مصرف، از چرخه مصرف انسانی، حذف شد.

بهمن احمدی رییس این اداره با اشاره به جایگاه مهم دامپزشکی در خصوص تأمین امنیت غذایی و سلامت از تداوم نظارت های بهداشتی دامپزشکی در شهرستان میناب، تا پایان ماه مبارک رمضان، خبر داد.

احمدی گفت:در راستای طرح تشدید نظارتی دامپزشکی ویژه ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، در بازرسی و بازدید مشترک از واحد های عرضه فرآورده های خام دامی، مقدار ۲۴۶۲ کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده، بدون هویت کشف ، توقیف شد و  به مرجع قضایی ارجاع گردید.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی، در راستای حفظ بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و جلوگیری از مخاطرات بهداشتی در جامعه، محموله مشکوفه با رعایت موازین بهداشتی معدوم و از چرخه ی مصرف انسانی خارج شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان میناب با بیان اینکه؛ بازرسین و کارشناسان بهداشتی این اداره، بر اساس وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور در راستای ارتقاء امنیت غذایی شهروندان، از هیچ نوع تخلفی چشم پوشی ننموده و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد، از شهروندان درخواست نمود: مواد خام دامی مورد نیاز خود را، از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و به تاریخ مصرف آن، دقت لازم داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی، مراتب را، در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان میناب، اطلاع رسانی نمایند، تا ضمن رسیدگی به آن و انجام اقدامات بازدارنده، در حفظ بهداشت عمومی و امنیت غذایی جامعه، همکاری و همدلی لازم صورت پذیرد.

بخوانید :  برگزاری اردوی آمادسازی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در میناب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=12519
  • کد خبر : 12519
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره دامپزشکی میناب
  • 104 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.