تاریخ انتشار : 06 آذر 1402 - 10:23

بـازی در کنار گودال مــرگ/ جسد پسر بچه مینابی دو روز بعد از حادثه کشف شد

بـازی در کنار گودال مــرگ/ جسد پسر بچه مینابی دو روز بعد از حادثه کشف شد
پسربچه مینابی هنگام بازی، در گودال پر از آب سقوط کرد و جانش را از دست داد . پیکر این کودک 7 ساله بعد از 2روز کشف شد.

“علی‌اصغر محمدی” ظهر چهارشنبه گذشته کنار گودال عمیق پر از آب ایستاده بود با دوستانش بازی می‌کرد که ناگهان دیواره آن ریزش کرد. چاله بزرگی که به گفته اهالی، چند روز قبل حفر و پر از آب‌شده بود…

بازی مرگ
چهارشنبه اول آذرماه.علی‌اصغر در روستای کهوردان پس از بازگشت از مدرسه، باعجله نهارش را خورد و قول داد که شب تکالیف مدرسه را انجام می‌دهد و به‌قصد بازی از خانه بیرون رفت. خانواده به او تأکید کردند به دلیل بارندگی شدید شب قبل،از خانه زیاد فاصله نگیرد و نزدیک رودخانه و گودال های پر از آب نشود. ساعت ۱۵ بود که این پسر بازیگوش به همراه پسرخاله و دوستان هم سن و سالش علیرغم هشدار خانواده، از خانه دور شدند تا آنکه به گودال عمیق رسیدند. چاله‌ای که برای برداشت شن و ماسه بیش از ۱۰ متر حفر و براثر بارندگی پرآب شده بود.ساعت حدود ۱۶،علی‌اصغر کنار گودال مشغول پرتاب سنگ‌های کوچک به درون آب بود که بخشی از دیواره فروریخت و صدای جیغ و فریاد و کمک خواهی کودکان محیط را فراگرفت. مرد جوانی که در آن لحظه در آنجا حضور داشت بی‌درنگ خود را به درون آب انداخت اما موفق نشد پسربچه را نجات دهد و او در آب غرق رفت .

دنیا روی سرمان آوار شد
“حسن محمدی” پدر علی‌اصغر که در آن روز در زمین کشاورزی مشغول به کار بود گفت:” از طریق تماس تلفنی فهمیدم پسرم غرق‌شده است تا محل حادثه فاصله داشتم ،نمی‌دانم چگونه خودم را به آنجا رساندم ، پسرم راندیدم ، همسرم شیون‌کنان به کنار گودال رسید، انگار دنیا روی سرمان آوار شده بود، هر طرفی می‌دویدم تا نشانه‌ای از جگرگوشه‌ام پیدا کنم، گودال به رودخانه‌های مجاور وصل می‌شد”.

بخوانید :  هشدار زرد هواشناسی برای هرمزگان؛ باران در راه است

وی افزود: “تا اینکه تیم آتش‌نشانی به محل رسید و دو روز بعد جسد پسرم در فاصله‌ای نه‌چندان دور از محل حادثه پیدا شد”.

عملیات ۳۷ ساعته
“موسی‌خبر”مسئول آتش‌نشانی‌شهرستان میناب با اشاره به اعلام غرق‌شدگی علی اصغر در ساعت۱۷و ۱۰ دقیقه یکم آذرماه جاری گفت: “بلافاصله ۴ نفر غواص و ۷ نفر امدادگر به ۳۵ کیلومتری میناب در نزدیک سد سرنی اعزام شدند. به علت مسافت، تیم ۲۰دقیقه بعد به محل رسیدند، با اطلاعات شاهدان ماجرا، جستجو برای یافتن کودک مفقودی آغاز شد”.

وی افزود:”با افزودن دو غواص دیگر این عملیات جستجو تا ساعت یک بامداد پنج‌شنبه ادامه داشت اما به علت تاریکی و خستگی نیرو،عملیات متوقف و ساعت ۷ صبح دوباره عملیات با هماهنگی فرمانداری و شهرداری شروع شد،جستجو ادامه داشت ولی هیچ خبری از کودک نبود”.

مسئول آتش‌نشانی شهرستان میناب ادامه داد:”غواصانی از سازمان آتش‌نشانی بندرعباس و نیروی دریایی سپاه هرمزگان،به ما ملحق شدند و تا یک بامداد جستجو ادامه یافت تا اینکه صبح روز جمعه سوم آذرماه، پیکر بی‌جان پسربچه در بالادست روستا از آب بیرون کشیده شد و پس از ۳۷ ساعت عملیات غواصی به اتمام رسید”.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11524
  • کد خبر : 11524
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صبح ساحل
  • 1137 بازدید
  • يک دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. خدابهتون صبربده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.