تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1401 - 17:23

اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در هرمزگان

اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در هرمزگان
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور، بصورت حضوری در هرمزگان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی در شهر بندرعباس ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح، از میدان امام خمینی (ره) ابتدای بوستان شهید دباغیان تا مسجد جامع (مصلای نمازجمعه) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد ایمانی فرد افزود: راهپیمایی در شهرستان میناب بعد از نماز جمعه از چهار راه آل محمد (ص) تا مسجد امام، شهرستان رودان ساعت ۱۱ و سی دقیقه از میدان امام تا مسجد میرکمال الدین، شهرستان قشم بعد از نماز جمعه از مصلی امام علی (ع) تا امامزاده سید مظفر و مسیر دوم از مصلی نماز جمعه اهل سنت تا امامزاده سید مظفر بر گزار می‌شود.

وی گفت: مسیر راهپیمایی در بستک بعد از نماز ظهر از مسجد جامع اهل سنت تا هتل جهانگیریه، بندرلنگه بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا میدان آموزش و پرورش و بندرخمیر ساعت ۱۱ از کلانتری تا مسجد فاطمه الزهرا (س) است.

مردم روزه دار سیریک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع صاحب الزمان به سمت مسجد جامع فکری، جاسک ساعت ۱۰ از میدان امام به سمت گلزار شهدا و جزیره هرمز ساعت ۱۱ از میدان شهدا تا مسجد جامع راهپیمایی می‌کنند.

این راهپیمایی در بوموسی ساعت ۱۲ از سه راهی بهداری تا مسجد جامع، حاجی آباد ساعت ۱۱ از چهار راه فرهنگ تا مصلای نماز جمعه و شهرستان پارسیان بعد از نماز جمعه از مصلای امام خامنه‌ای به سمت میدان، ولی عصر برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی بزرگداشت روز جهانی قدس در بخش سندرک ساعت ۸ و سی دقیقه از فرهنگسرای امام علی (ع) به سمت مسجد جامع، توکهور و هشتبندی ساعت ۱۰ و سی دقیقه از بخشداری تا مصلی نماز جمعه، گوهران بشاگرد ساعت ۱۰ از بخشداری قدیم تا مسجد امام، سردشت بشاگرد بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا گلزار شهدای گمنام و بخش گافر و پارامون بشاگرد ساعت ۱۰ از بخشداری تا گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

بخوانید :  اراذل و اوباش سابقه‌دار به دام افتاد / دستگیری «عقرب سیاه» در میناب

راهپیمایی در بخش رودخانه بعد از نماز جمعه از مسجد امام علی شهر زیارتعلی تا میدان شهدای گمنام، بخش بمانی ساعت ده صبح از مسجد ساحلی به سمت مسجد جامع اهل سنت شهر بندرکوهستک و بخش بیکاه رودان ساعت ۹ صبح از بخشداری تا گلزار شهدا برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش احمدی ساعت ۱۱ و سی دقیقه از یادمان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه، بخش قلعه قاضی ساعت ۱۲ و سی دقیقه از مسجد جامع به مسجد صاحب الزمان، بخش فین بعد از نماز جمعه از حسینیه قتال تا مصلی فین، بخش بندزرک از چهارراه بسیج تا میدان امام حسین (ع) و مسیر دوم از بانک ملت تا انتهای مسجد جامع است.

روستاهای تیاب شهرستان میناب و گورزین جزیره قشم بعنوان نمایندگان روستاهای ساحلی استان، راهپیمایی روز جهانی قدس در آنها بصورت رژه قایقی برگزار می شود.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۳ شهرستان، ۱۵ شهر، ۲۶ بخش و ۴۳ روستای هرمزگان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8175
  • کد خبر : 8175
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صداوسیما
  • 614 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.