تاریخ انتشار : 15 فروردین 1403 - 21:32

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های هرمزگان

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های هرمزگان
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های استان هرمزگان را اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی روز قدس در بندرعباس از میدان امام خمینی (ره)؛ بوستان شهید دباغیان به سمت مسجد جامع بندرعباس ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد ایمانی‌فرد افزود: این مراسم در شهرستان میناب از ابتدای پل استقلال (مقابل ساختمان امور آب میناب) به سمت مسجد جامع امام خمینی (ره) ساعت ۱۰ و نیم صبح برگزار می‌شود.

وی گفت: مردم در شهرستان‌های حاجی آباد از میدان ولایت تا مصلای نماز جمعه (مسجد جامع) ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه، بندرخمیر از کلانتری تا مسجد فاطمه الزهرا (س) ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه، راهپیمایی می‌کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: مراسم راهپیمایی مردم بوموسی از رو به روی حسینیه شهرک ولایت تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) ساعت ۱۱ است.
مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان رودان نیز ساعت ۱۱ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد میرکمال الدین اعلام شده است.

این مراسم در بستک از مسجد جامع بستک به سمت هتل جهانگیریه، بندرلنگه از مسجد جامع تا فلکه غدیر و پارسیان از مصلای نماز جمعه شیعه و از مسجد جامع اهل سنت به سمت میدان ولی عصربرگزار می‌شود.

به گفته سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان راهپیمایی مردم در بشاگرد از مصلای امام حسین به سمت گلزار شهدای گمنام شهر سردشت و قشم از مسجد جامع اهل سنت و از مصلای امام علی (ع) به سمت میدان امام خمینی (ره) بعد از نماز جمعه خواهد بود.

وی گفت: راهپیمایی همچنین در شهرستان جاسک از مسجد جامع تا گلزار شهدا و سیریک از مسجد جامع صاحب الزمان (عج) تا چهار راه انتظام بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

بخوانید :  آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی/ تردد کامیون‌ها در جاده‌های هرمزگان ممنوع شد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه هرمزگان شامل ۱۳ شهرستان، ۲۰ شهر، ۲۰ بخش و ۵۰ روستا برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=12452
  • کد خبر : 12452
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صداوسیما
  • 194 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.