تاریخ انتشار : 07 تیر 1398 - 16:53
فرماندار ویژه میناب

اختصاص دو خط لوله انتقال آب از سد سرنی برای روستاهای شهرستان میناب

اختصاص دو خط لوله انتقال آب از سد سرنی برای روستاهای شهرستان میناب
فرماندار ویژه میناب گفت: استاندار هرمزگان، دستور اختصاص دو خط انتقال آب از سد سرنی برای روستاهای شهرستان میناب در جهت کاهش مشکلات آب این شهرستان را صادر کرده است.

به گزارش صدای میناب، محمد احمدی  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عمر برخی از شبکه‌های انتقال آب در شهرستان میناب که دربین مردم «گلستان» شناخته می‌شود به بالای ۳۰ سال می رسد اما عمر مفید شبکه‌های انتقال آب ۳۰ سال است.

فرماندار مینابافزود: این خطوط فرسوده در گذشته بوسیله جهاد سازندگی احداث شده اند که اکنون نیاز به اصلاح دارند، زیرا با توجه به شرایط در آن زمان رساندن آب بیش از اصول مهندسی مد نظر بوده است.

وی با بیان اینکه پایین رفتن سطح آب چاه‌ها باعث بوجود آمدن مشکل کنونی شده خاطر نشان کرد: علاوه بر بخش مرکزی سایر بخش‌ها هم با درجه کمتر و بیشتر نسبت به یکدیگر با مشکل آب رو به رو هستند.

احمدی ابراز داشت: از تانکرهای آب هم برای آبرسانی به روستاهایی که مشکل حادتری دارند استفاده می‌شود و چند حلقه چاه بر تعداد چاه‌های شهرستان افزوده شده که شامل سه حلقه در بخش مرکزی و یک حلقه در توکهور است.

وی تصریح کرد: خط توزیع آب برخی روستاها هم دچار مشکل بوده که باعث شده آب به برخی محله‌ها نرسد که اصلاح این موارد هم در حال انجام است.

فرماندار ویژه میناب افزود: استاندار هرمزگان هم دستورهای لازم برای اختصاص ۲ خط انتقال آب مناسب برای روستاهای این شهرستان و شهر میناب از یکی از سدهای استان (سد سرنی) را صادر کرده است که امید می‌رود مجموع این اقدام‌ها از مشکل‌های شهرستان بکاهد.

بخوانید :  آسفالت معابر محله سلیمانی میناب تا قبل از پایان سال انجام می شود
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=293
  • کد خبر : 293
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 1401 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.