تاریخ انتشار : 17 مرداد 1400 - 12:39
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خبر داد :

کشف ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میناب / ۱۴ نفر دستگیر شدند

کشف ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میناب / ۱۴ نفر دستگیر شدند
سردار دهکی ، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و کشف ۲۰۰ هزار لیترسوخت قاچاق در مرزهای آبی میناب خبر داد.

سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی، مرزبانان پایگاه دریابانی میناب موفق شدند یک شناور حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی موفق به کشف ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، ۱۰ دستگاه موتور پمپ آبکش، ۳ دستگاه لیتر شمار، یک دستگاه گوشی همراه ماهواره‌ای و مقادیری وجه نقد رایج ایران و امارات شدند.

سردار دهکی با اشاره به دستگیری ۱۴ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۴۴ میلیارد ریال برآورد کردند که محموله کشف شده به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانان با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری با تمام وجود از مرز‌های این سرزمین مقدس دفاع کرده و اجازه کوچکترین عمل مجرمانه علی الخصوص قاچاق را به هیچ اخلالگری در مرز‌ها نخواهند داد.

بخوانید :  آسفالت معابر محله سلیمانی میناب تا قبل از پایان سال انجام می شود
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5487
  • کد خبر : 5487
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
  • 1537 بازدید
  • ۲ دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. بیمارستان اگر کمبود دارو نداشته و نداره،پس چرا ما رو فرستادین دنبال دارویی که نه در میناب حتی در داروخانه ها بندرعباس هم گیرمون نیومد،ولی در بازار سیاه موجود، چرا؟ چرا به دروغ میگین همه چیز خوبه و گزارش کمبود اقلام رو به دانشکده علوم پزشکی نمیدین و حتی به مردم،شاید خیری پیدا بشه بتونه در این زمینه کمک کنه، خواهشا گزارش درست بدین که مردم شاهد از دست رفتن عزیزشون نشن، خدایا به حرمت خون ماه محرم تمام مریضا رو شفا عاجل عنایت بفرما.

  2. به داد ما برسید،مایی که توان مالی نداریم، وسیله نداریم که خودمونو به شهر و بیمارستان برسونیم و در روستا زندگی میکنیم،خدایا ما را اینجوری امتحان نکن، که انسانهای مومن بسیار اندک هستن،الهی به عظمت نامت و خون شهدای کربلا تمام بیماران رو شفای عاجل عنایت بفرما، خدایا امید همه ما به توست،اشتباه کردیم،کبر و غرور تمام وجودمان را گرفته بود،اما تو پروردگار عالمی، تو رحیم و رحمن،خداوندا آخرین امید ما تویی،شرمساریم،اما تو بندگان ناپاکت را ببخش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.