تاریخ انتشار : 18 بهمن 1400 - 20:53

میناب شهر پروژه های نیمه کاره / مجتمع فرهنگی میناب و ۶ سال بلاتکلیفی + فیلم

میناب شهر پروژه های نیمه کاره / مجتمع فرهنگی میناب و ۶ سال بلاتکلیفی + فیلم
با وجود استعدادهای فراوان در حوزه فرهنگ و هنر همچنان میناب از زیرساخت های فرهنگی مناسب محروم مانده و تنها مجتمع فرهنگی این شهرستان بیش از 6 سال است که بلاتکلیف می باشد.

ساخت مجتمع فرهنگی هنری چند منظوره شهرستان میناب به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی و هنری این شهرستان از نیمه دوم سال ۱۳۹۴ آغاز شد ولی متاسفانه روند اجرایی این پروژه تا سال ۱۳۹۶ بیشتر ادامه پیدا نکرد و به دلیل کمبود اعتبارات، سال هاست عملیات ساخت آن متوقف شده و تا کنون بلاتکلیف مانده است.

طرح مجتمع فرهنگی و هنری میناب با زیربنای ۱۶۵۰ متر مربع و در ۲ طبقه شامل سالن نمایش با گنجایش۵۰۰ نفر، پلاتو با گنجایش ۱۰۰نفر، سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۵۰۰ نفر ، قرار بود تا حدود زیادی مشکلات هنرمندان این شهرستان را مرتفع کند اما با بی اعتنایی مسولان این پروژه سال هاست در میناب خاک می خورد.

شهرستان میناب در شرق هرمزگان با وجود اینکه مهد پرورش هنرمندان و نخبگان فرهنگی و هنری بسیاری است اما از حداقل زیرساخت های فرهنگی هم برخوردار نیست و تنها فضای فرهنگی و هنری میناب فرهنگسرای شهید بهشتی است که بسیار قدیمی و فرسوده شده و نبود فضای فرهنگی و هنری مناسب به یکی از دغدغه های هنرمندان در اجرای برنامه ها تبدیل شده است.

اجرای کنسرت ها و برنامه ها در سالن های ورزشی و تالار های عروسی

ابعاد این فاجعه تا جایی رسیده که هنرمندان کنسرت و برنامه های خود را در تالارهای عروسی یا ورزشگاه ها برگزار می کنند.

باتوجه به برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی–هنری در تالارهای شهر میناب می‌توان نتیجه گرفت که استقبال از چنین برنامه هایی وجود دارد و هنرمندان نیز برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی دغدغه مند هستند.

امید است با توجه به موقعیت، جمعیت و ظرفیت شهرستان میناب مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری هر چه سریعتر راه را هموار ساخته تا شاهد پیشرفت روز افزون این پروژه  باشیم و پروژه مذکور به مرحله بهره برداری برسد.

بخوانید :  نشست تخصصی قاچاق سوخت در میناب برگزار می‌شود/ بررسی چالش ها و راهکار ها
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=7644
  • کد خبر : 7644
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1122 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.