تاریخ انتشار : 01 تیر 1400 - 17:13
رییس کل دادگستری هرمزگان خبر داد :

۶ پرونده تخلف انتخاباتی شوراهادر دستگاه قضایی هرمزگان تشکیل شد

۶ پرونده تخلف انتخاباتی شوراهادر دستگاه قضایی هرمزگان تشکیل شد
رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: در روز انتخابات تعداد محدودی تخلف در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا صورت گرفت که در این راستا ۶ پرونده قضایی تشکیل و تعدادی افراد بازداشت شده اند.

به گزارش صدای میناب به نقل از ایرنا، علی صالحی روز سه شنبه به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه در نشست خبری افزود: برخی ازاین افراد دستگیر و بازداشت شده مرتبط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دنبال خرید و فروش رأی بودند.

 وی درهمین زمینه در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درخصوص رسیدگی به تخلفات انتخابات ۹۸ در هرمزگان نیز یاد آور شد: احکام متخلفان صادر و ابلاغ شده است و با آنان برخورد مقتضی صورت گرفت.

وی ادامه داد: پرونده تخلف برخی از مدیران دستگاه های اجرایی همچون شهردار رودان، شهرداران منطقه یک و سه بندرعباس، مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، مدیرکل سابق مخابرات هرمزگان و مدیرکل اسبق راه و شهرسازی هرمزگان در حال رسیدگی است.

رییس کل داگستری هرمزگان اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا نه تنها کارمان کم نشده بلکه تمامی همکارانم در دستگاه قضایی استان خاشعانه و فداکارانه به فعالیت خود ادامه دادند و حتی دو تن از همکاران عزیزمان به واسطه ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ دستگاه نظارت الکترونیکی (پابند) بر پای زندانیان نصب شده است، اظهار کرد: این دستگاه محدوده مشخصی را برای تردد زندانی مشخص و کاهش آسیب های زندان را به همراه دارد و سبب تحکیم بنیان خانواده ها می شود که در حال بررسی افزایش تعداد دستگاه های مذکور در سطح استان هستیم.

بخوانید :  صدور هشدار جوی زرد مدیریت بحران استانداری هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5025
  • کد خبر : 5025
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 494 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.