تاریخ انتشار : 04 شهریور 1402 - 22:05

 یک بام و د‌و هوای بنزینی/ چرا مسئولان تدبیری برای استان های جنوبی ندارند؟

 یک بام و د‌و هوای بنزینی/ چرا مسئولان تدبیری برای استان های جنوبی ندارند؟
کمالی با اشاره به صفهای طولانی مقابل جایگاه های سوخت در استان های جنوبی کشور، گفت: ظاهرا برای مقامات ارشد کشور، ایران فقط تهران است و در بحث بنزین تدبیری برای استان های جنوبی ندارند.

غلام کمالی نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استانها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها با اشاره به شعار “ایران فقط تهران نیست”، گفت: ظاهرا برای مقامات ارشد کشور، ایران فقط تهران است و در بحث بنزین تدبیری برای استان های جنوبی ندارند.

وی با اشاره به شلوغی پمپ بنزین‌ها در استان های جنوبی گفت : مردم مناطق جنوبی و گرمسیر کشور از اوایل امسال تاکنون با مشکلات و مسائل ویژه ای در بحث بنزین روبرو هستند و محدودیت های کارت آزاد سوخت جایگاه ها در این مناطق، صف های طولانی مقابل پمپ بنزین ها را در پی داشته که باعث دردسر مردم شده است.

عضو شورای عالی استان ها با بیان اینکه در شهر های جنوبی کشور با مشکل کمبود و نبود جایگاه CNG مواجه هستیم، اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و استفاده از کولرخودرو، سهمیه سوخت کارت شخصی کفاف این مناطق را نمی دهد و خیلی زود تمام می شود و مردم به علت جمع آوری کارت سوخت جایگاه ها میبایست مدت زیادی در صف آن هم در گرمای شدید هوا منتظر بمانند تا شاید بتوانند باک خودرو خود را پر کنند.

کمالی با اشاره به بازدید میدانی معاون اول رئیس جمهور از جایگاه های سوخت در تهران و دستور برای افزایش تعداد کارت های سوخت جایگاه‌های تهران، گفت: تنها دو روز پس از شلوغی پمپ بنزین‌ها در تهران با پیگیری و بازدید میدانی معاون اول رئیس جمهور از جایگاه ها، شاهد کاهش محدویت ها و در نتیجه کاهش صف ها و بازگشت به شرایط عادی سوختگیری در تهران بودیم و اینها در شرایطی است که محدودیت های کارت آزاد سوخت جایگاه ها در استان های جنوبی از اوایل امسال تاکنون پابرجاست و صف های کیلومتری و شلوغی پمپ بنزین ها امان مردم استان های جنوبی را بریده است.

بخوانید :  نکاتی برای جلوگیری از گرمازدگی زائران اربعین

وی با بیان اینکه مسئله صف مقابل جایگاهها فقط مربوط به تهران و کلانشهرها نیست، خاطرنشان کرد: درخواست ما از معاون رئیس جمهور این است که صحبتهای مردم استان های جنوبی را هم از نزدیک بشنوند و با توجه به اینکه ایران فقط تهران نیست، خواستار مساعدت و پیگیری معاون اول محترم در خصوص حل مشکلات استانهای مرزی هستیم.

کمالی در پایان بیان داشت: مردم جنوب کشور مشکلات کشور را درک می کنند و همواره آماده تحمل سختی ها برای رفع مشکلات کشور بوده و هستند اما مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که مردم احساس نکنند نسبت به آنها بی عدالتی و بی توجهی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10557
  • کد خبر : 10557
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : شورای عالی استانها
  • 314 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.