تاریخ انتشار : 18 بهمن 1398 - 22:33
امام جمعه‌ میناب

گله مندی امام جمعه میناب از وضعیت پل بلوار دانشگاه / میناب شهر سرعت‌گیرهاست

گله مندی امام جمعه میناب از وضعیت پل بلوار دانشگاه / میناب شهر سرعت‌گیرهاست
امام جمعه میناب گفت: متاسفانه میناب شهر سرعت گیرهاست؛ این همه سرعت گیر چه خبر است، اگر در یک جایی اتفاقی رخ داده دلیل بر این نمی شود سریعا سرعت‌ گیر نصب شود.

به گزارش صدای میناب ، حجت اسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: یک‌ نماینده اصلح باید ایمان، تعهد، شجاعت، انقلابی بودن است نه این مجلس بی دست و پای که فقط میبینند حضرت اقا چه چیزی میگویند سریعا اطلاعیه صادر کند.

وی خواستار کنش‌مندی بیشتر نمایندگان مجلس در دوری آتی شد و اظهار داشت: این مسئله خوب است ولی قبل از اینکه این اتفاق انجام شود و مجلس باید بیدار باشد و مدرس گونه عمل کند، این مجلس است که عصاره فضائل ملت خواهد بود.

امام جمعه میناب با بیان اینکه معامله قرن یک افتضاح قرن است گفت: در ایام دهه فجر نه تنها در استان در کشورمان شاهد افتتاح پروژه های هستیم که در شهرستان میناب نیز مسئولان با این دست های خالی انصافا زحمت کشیده اند.

وی با گله مندی از وضعیت پل بلوار دانشگاه اظهار داشت: چند روز پیش که از مسیر هشتبندی در حال بازگشت بودم به ورودی بلوار دانشگاه که رسیدیم پل بلوار داشنگاه را که دیدم بسیار متاثر شدم؛ چندماه است این پل درست نشده، اشکال کار از کجاست؟.

حجت اسلام والمسلمین صفایی حائری افزود: در این جاده پردد که روزش انسان اشتباه میکند تا چه برسد به اینکه شب باشد.

وی با اشاره به اینکه در کشورمان بعضی از شهر ها را داریم که سمبل یک نماد هستند، عنوان کرد: اما متاسفانه میناب شهر سرعت گیر هاست؛ این همه سرعت گیر چه خبر است.

وی بیان کرد: اگر دریک جایی اتفاقی رخ داده دلیل بر این نمیشود سریعا سرعت‌ گیر نصب شود و شورای ترافیک سریعا برای این موضوع چاره ای بیندیشد.

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم

امام جمعه میناب گفت: وجود اینهمه سرعت گیر دلیل ندارد و این موضوع باید مدیریت شود جاهای که واقعا نیاز هست سرعت گیر نصب شود.

صفایی حائری در ادامه با اشاره به روز ۲۲ بهمن و برگزاری انتخابات افزود: ما دو آزمون بزرگ پیش رو داریم یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند ماه است.

وی در پایان افزود: با حضور پرشور مردم در انتخاب چشم دشمنان کور و دل دوستان شاد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1015
  • کد خبر : 1015
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری موج
  • 1280 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. رضوان رحمت خدا بر امام جمعه فقید میناب.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.