تاریخ انتشار : 29 شهریور 1400 - 18:00

گلایه شدید اهالی محله سلیمانی میناب از بی توجهی مسولین بابت عدم آسفالت معابر محله + فیلم

گلایه شدید اهالی محله سلیمانی میناب از بی توجهی مسولین بابت عدم آسفالت معابر محله + فیلم
جمعی از اهالی محله سلیمانی شهر میناب در حرکتی اعتراض آميز نارضايتي خود را از عدم آسفالت ريزي معابر اين محله اعلام داشتند و خواستار رسيدگي به مشکلات اين محله شدند.

بیش از ۷ سال است که اهالی محله ی سلیمانی میناب پیگیر آسفالت معابر این محله می باشند و به ادارات مختلفی بابت این موضوع مراجعه کردند ولی تاکنون اقدامی برای آسفالت ریزی صورت نگرفته است.

این پیگیری ها در طی سال های مختلف از شهرداری ، فرمانداری ، دفتر نماینده مجلس ،دفتر امام جمعه در میناب شروع شده و تا استانداری ، بازرسی استان و دفتر مقام معظم رهبری نیز ادامه داشته است ولی همه ی این پیگیری ها بی نتیجه مانده است و انگار قرار نیست کسی صدای مردم محروم را بشنود.

با توجه به این که محله سلیمانی فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد ولی مردم از کمترین امکانات رفاهی محروم هستند که مهمترین مشکل این محله نبود راه مناسب برای رفت و آمد می باشد.

اهالی محله ضمن گلایه از مسولین بابت بی توجهی نسبت به آسفالت معابر، در گفتگو با خبرنگار صدای میناب اعلام داشتند: جاده ی ورودی این محله چندین بار زیر سازی شده و هزینه های زیادی برای زیرسازی آن انجام گرفته است اما تاکنون اقدامی برای  آسفالت ریزی صورت نگرفته و همان زیر سازی های قبلی هم از بین رفته و مردم همچنان با همان گرفتاری های قبلی ، کوچه های خاکی ، زمستان های پر از آب و گل دست و پنجه نرم می کنند و از داشتن یک راه مناسب رنج می برند.

ساکنان محله سلیمانی در ادامه با اشاره به این که در فصل بارندگی کوچه ها دچار آب گرفتگی و گل می شوند ، می گویند: در فصل بارندگی مردم این محله و خصوصا دانش آموزان با مشکل عبور و مرور مواجه هستند ولی با وجود پیگیری های زیاد متاسفانه اقدام مثبتی جهت دفع آب های سطحی اندیشیده نشده است و در فصل بارندگی درگیر آبگرفتگی کوچه ها هستیم.

بخوانید :  آسفالت معابر محله سلیمانی میناب تا قبل از پایان سال انجام می شود

لازم به ذکر است که رفت و آمد ساکنان تعاونی مسکن فرهنگیان نیز عمدتا از دو محور اصلی واقع در بافت محله شکل می گیرد که با توجه به تردد زیاد از این جاده ها لازم است هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

پایگاه خبری تحلیلی صدای میناب این آمادگی را دارد تا جوابیه شهرداری شهر میناب در خصوص مطالبه ساکنان محله سلیمانی را منتشر کند.

در فیلم زیر می توانید درددل ها و گلایه های این شهروندان عزیز را ببینید

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=6067
  • کد خبر : 6067
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 679 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.