تاریخ انتشار : 14 اسفند 1402 - 17:18

کارناوال شادی «جشنواره ملی تئاتر درسی ایران» در میناب برگزار شد + عکس و فیلم

کارناوال شادی «جشنواره ملی تئاتر درسی ایران» در میناب برگزار شد + عکس و فیلم
کارناوال بزرگ سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور روز دوشنبه با حضور دانش‌آموزان و همراهی اولیای آن‌ها همراه با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در شهرستان میناب پایتخت تئاتر درسی ایران به راه افتاد.

 دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی این کاروانال را با اجرای برنامه‌های شاد از محل مدیریت آموزش و پرورش میناب تا پارک آنامیس این شهر همراهی کردند.

معاون پروشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه برگزاری این کارناوال گفت: شور و نشاط دانش‌آموزان برای حضور در این کارناوال، نشانگر علاقه دانش‌آموزان به آموزش مفاهیم در قالب تئاتر و نیز اهمیت جایگاه هنر در آموزه‌های کلاسی است.

محمود غیبی اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ارسال شد که افزایش ۲ برابری نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان، بعد از پالایش و داوری در چند مرحله، ۲۵ اثر نهایی مشخص شد که این آثار از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه سال‌جاری در فرهنگ سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب برای اجرای زنده به روی صحنه خواهند رفت.

گفتنی است ۲۵ اثر راه یافته به مرحله‌نهایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور از استان‌های خراسان جنوبی، بوشهر، خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان، شهرستان‌های تهران، فارس، مازندران، البرز، یزد، شهر تهران، گیلان، لرستان، کرمان، قم، زنجان و هرمزگان است.

بخوانید :  کشف محموله تریاک از یک منزل در شهرستان میناب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=12244
  • کد خبر : 12244
  • نویسنده : مریم نیک بختی
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1424 بازدید
  • ۲ دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. چرا این بچه ها بجای اینکه بگویند الحمدلله همه دارند می گویند بله ، بله کجا و الحمدلله کجا پناه بر خدا آموزش و پرورش ما دارد به کدام سمت حرکت می کند دارد بچه ها را به خدا نزدیک می کند یا دور ؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.