تاریخ انتشار : 05 آذر 1402 - 23:03

چکه باران از سقف و آبگرفتگی سالن ورزشی یادگار امام میناب + فیلم

چکه باران از سقف و آبگرفتگی سالن ورزشی یادگار امام میناب + فیلم
تنها سالن ورزشیِ چند منظوره‌ی میناب بیش از ۱۰ سال است که به حال خود رها شده و علاوه بر مشکلاتی چون نداشتن سیستم خنک کننده، کف‌پوش مناسب و نور کافی، به تازگی با بارش باران نیز دچار آب گرفتگی شده است.

مهدی میرآبی، نویسنده و روزنامه‌نگار در یادداشتی ارسالی به صدای میناب درباره‌ی وضعیت به شدت اسفبار سالن ورزشیِ چند منظوره‌ی یادگار امام میناب نوشت:

کاش همانطور که گهگاه، منتقدینِ اداره امور این کشور به دادگاه فراخوانده و محاکمه می‌شدند، مسئولین ناکارآمد و ناتوان هم در یک دادگاه عادلانه و محکمه پسند با نتیجه اعمالشان روبرو می‌شدند. آنگاه نه تنها از حجم اعتراضِ منتقدین کاسته می‌شد بلکه در ادامه، عمده‌ی این افراد زبان نرم و ملایمی در پیش می‌گرفتند و از طرفی میزان بهره وریِ دستگاه‌ها هم بالا می‌رفت. اما متأسفانه اینگونه نیست و ماجرا یکطرفه دارد پیش می‌رود.

برای نمونه در ماجرای اعتراضم به وضعیت به شدت اسفبار تنها سالن ورزشیِ چند منظوره این شهرستان بزرگ، مَنِ منتقد به دادگاه فراخوانده شدم و هیچ کدام از مدیران دوره‌ای که مسئول اصلیِ از بین بردن این سرمایه ملی بودند بازخواست نشدند. خب نتیجه‌ی این نوع برخورد و دارا بودن از حاشیه امن همین است که در عکس‌ها و کلیپ‌ مشاهده می‌کنید.

در آن جلسه، شاکی (رئیس اداره) به من گفت: «ما کار تعمیر سالن را شروع کرده‌ایم… سقف‌ را تمام کرده‌ایم و کامل ایزوگام شده…»

آن زمان تابستان بود و بارانی در کار نبود. سقف هم که دیده نمی‌شد. به اسناد هزینه هم که ما دسترسی نداشتیم. اما اکنون که زمستان فرا رسید و رحمت خدا نازل شد؛ مشخص شد که آن سخن لافی بیش نبود.

من در همان مقاله با توجه به شناختی که از عوامل و دست‌اندرکاران این اداره داشتم می‌دانستم که اگر از ناحیه دیگری آنها را مجاب به انجام وظایف خود نکنند این سالن درست شدنی نیست. (زیرا بیش از ۱۰ سال است که به همین شکل رها شده) به همین سبب مشخصاً از نماینده ولی‌فقیه، فرماندار و دادستان میناب درخواست کردم از سالن بازدید و پس از آن پیگیر حل مسئله شوند. اما گویا برای این سه ارگان هم موضوع سالن در اولویت نبود.

بخوانید :  افتتاح و راه‌اندازی ۱۱ دستگاه همودیالیز جدید در بیمارستان میناب

آخر دیگر خسته شدیم از وعده‌هایی که خودشان به ما دادند. طی این یک سال چندین و چند بار از سالن بازدید به عمل آورده‌اند و به جایی نرسیده است.

آخرین بار هم همین دو هفته پیش و در خلال هفته تربیت بدنی هئیتی از بسکتبالیست‌های استان برای بازدید آمدند. در میان همه‌ی این دید و بازدید و وعده‌های پوچ و تو خالی تنها چیزی که در مدیریت جدید تغییر کرده گویا اجاره بهای سالن است. که طرف‌های قرارداد باید ۸۰ درصد بیشتر از مبلغ قبل بپردازند.

واقعاً شرم آور است. برای سالنی که سیستم خنک کننده ندارد، نور کافی، تور دروازه و کف پوش سالمی ندارد و از سقفش رگبار باران می‌بارد کرایه‌اش را بالا ببرند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11521
  • کد خبر : 11521
  • نویسنده : مهدی میرآبی
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 622 بازدید
  • ۲ دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0
  1. رئیس تربیت بدنی رو هر دفعه عوض میکنن اما تنها چیزی که عوض نمیکنن خرابی های سالن یادگار امام هست.
    رو چه حسابی از ۱۰۰هزارتومن برای هر جلسه یکدفعه شده ۲۰۰ هزار تومن؟ و هیچ تغییری هم اتفاق نیوفتاده؟؟

  2. از اقای حسن رفعتی رئیس تربیت بدنی انتظار میره ایشان که خودشان دم از ورزشکاری میزنن دست کم به فکر ورزشکاران و ورزش شهرمون میناب هم باشن. نه اینکه از رئیس شدن فقط افزایش قیمت هارو لحاظ کنن. این حق شهروندان و ورزشکاران میناب نیست آقایان مسئول.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.