تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1400 - 15:19

پیگیری افت فشار آب در میناب و پاسخ مدیر آب و فاضلاب

پیگیری افت فشار آب در میناب و پاسخ مدیر آب و فاضلاب
مدیر آبفای میناب مشکل آبرسانی به محله پاکوه را علت افت فشار آب عنوان کرد و افزود : برای آبرسانی به محله پاکوه هست که مدیریت فشار آب در شهر میناب را انجام می دهیم

برای پیگیری علت قطعی و افت فشار آب در میناب با «عیسی سلیمانی احمدی» مدیر امور آبفای میناب تماس گرفتیم. وی با بیان این که از وضعیت افت فشار آب همه شهروندان باخبر هستند، می افزاید: برای مدیریت فشار آب ناچاریم در ساعاتی از شب، فشار آب مشترکین را  کم کنیم تا مخازن آبگیری شده و پر شوند.

سلیمانی با بیان اینکه افت فشار آب برای آبگیری مخازن از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴ صبح می باشد ، گفت : انتخاب این بازه زمانی برای مدیریت فشار آب به علت کم شدن مصرف آب مشترکین در این ساعات است ولی در ماه  مبارک رمضان ساعت افت فشار آب تغییر کرده و به ساعت ۰۰:۳۰ تا ۳:۳۰ موکول شده است.

وی مشکل آبرسانی به محله پاکوه را علت افت فشار آب شهر میناب عنوان کرد و افزود : برای آبرسانی به محله پاکوه هست که مدیریت فشار آب در شهر میناب را انجام می دهیم و اگر مشکل آبرسانی به محله پاکوه را نداشتیم افت فشار آب صورت نمی گرفت.

مدیر آبفای میناب در ادامه اظهارداشت : با توجه به اینکه ساخت و ساز اهالی محله پاکوه در ارتفاع و روی کوه انجام شده و برای آنکه در طول روز حداقل ۵ تا ۶ ساعت به مردم این محله آبرسانی شود لازم است که فشار آب زیاد باشد بنابراین اگر مدیریت فشار آب انجام نشود ارتفاع سطح آب در مخازن کاهش یافته و شاهد افت فشار آب در طول روز خواهیم بود که باعث می شود تا آبرسانی به اهالی محله پاکوه انجام نشود.

عیسی سلیمانی گفت : شبکه آبرسانی شهر میناب بابت این موضوع تحت فشار است و در همین خصوص اقداماتی برای ایجاد شبکه آبرسانی جدیدی که مختص محله پاکوه باشد صورت گرفته و مطالعاتی انجام شده که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

بخوانید :  جزئیات ۵ فرد مبتلا به امیکرون در هرمزگان اعلام شد

سلیمانی خاطر نشان کرد : حدودا تا یک ماه آینده یک چاه جدید تجهیز شده و وارد مدار خواهد شد تا آبگیری مخازن سریعتر انجام شود و ضمن جبران کمبود آب ، ساعات افت فشار آب مشترکین در شب نیز به حداقل ممکن برسد.

سلیمانی با اعلام اینکه تاسیسات مجتمع آبرسانی روستایی چاه اسماعیل تغییرات اساسی خواهد داشت ، افزود : تا ۱۰ روز آینده با نوسازی تاسیسات ، افزایش میزان برق و تعویض پمپ ها مشکل افت فشار آب روستاهای جانشینی، نوبند،گوربند، تیرور، چاه شیرین و چاه اسماعیل مرتفع می شود.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=4391
  • کد خبر : 4391
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 474 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.