تاریخ انتشار : 06 اسفند 1399 - 17:18

پژوهشسرای دانش آموزی سندرک به آزمایشگاه زیست فناوری مجهز شد

پژوهشسرای دانش آموزی سندرک به آزمایشگاه زیست فناوری مجهز شد
آزمایشگاه زیست فناوری در شهرسندرک با حضور دکتر حکیم زاده، معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، با هدف ایجاد محیط های جدید آموزشی برای دانش آموزان، به بهره برداری رسید.

با حضور سرکار خانم دکتر حکیم زاده معاونت محترم آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، آقای بیت الهی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، جناب آقای قویدل معاونت محترم آموزش متوسطه اداره کل ، سرکار خانم روئین مسئول پژوهش سراهای دانش آموزی استان هرمزگان، آقای شمس الدینی ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه سندرک و اعضای شورای معاونین اداره آموزش و پرورش سندرک اولین آزمایشگاه زیست فناوری منطقه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در پژوهش سرای پروفسور حسابی سندرک افتتاح گردید.

سرکار خانم حکیم زاده افزود : امید است با بهره گیری از امکانات این آزمایشگاه شاهد ظهور استعداد های جدیدی در این منطقه باشیم و روحیه پژوهشگری در دانش آموزان این خطه تقویت گردد.

هم چنین مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: توسعه و گسترش آزمایشگاه های درسی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با هدف ایجاد محیط های جدید یادگیری و آماده سازی بسترهای مناسب برای پرورش استعداد های دانش آموزان و همچنین توسعه و تقویت فرهنگ پژوهش و تربیت دانش‌آموز خلاق و پژوهشگر است.

به گفته بیت اللهی در این پژوهش سراها بستر مناسب برای فعالیت‌های آزمایشگاهی، پژوهشی، علمی، آموزشی و کسب مهارت‌های زندگی دانش آموزان فراهم می شود.

در پایان نیز آقای شمس الدینی افتتاح این آزمایشگاه را به دانش آموزان و دبیران این منطقه تبریک عرض نموده و از همکاری جناب آقای بیت الهی مدیر کل آموزش و پرورش استان ،جناب آقای قویدل و سرکار خانم روئین و پیگیری جناب آقای نیکبختی مدیریت پژوهش سرای پروفسور حسابی سندرک تشکر کردند.

بخوانید :  کشف 400 کیلو تریاک در پوشش خیار سبز
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3936
  • کد خبر : 3936
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 769 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.