تاریخ انتشار : 30 مرداد 1400 - 18:20

پایان جیره بندی آب آشامیدنی شهر هشت بندی میناب

پایان جیره بندی آب آشامیدنی شهر هشت بندی میناب
بخشدار توکهور و هشتبندی گفت: با بهره‌برداری از چاه جدید بخش توکهور و هشتبندی میناب، آب آشامیدنی این شهر از حالت جیره‌بندی خارج شد.

نصراله رئیسی اظهار داشت: مدت بسیار زیادی بود که چاه آب شماره ۳ بخش توکهور و هشتبندی به علت خشکسالی و رسوب از مدار خارج شده بود.

وی افزود: در پی آن آب شهروندان منطقه با دو حلقه چاه تامین و به‌صورت جیره‌بندی مدیریت می‌شد.

رئیسی افزود: عملیات حفر چاه جدید از سه‌ماه پیش آغاز و  دیروز وارد مدار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی و کاهش محسوس آب در دهستان چراغ آباد طی ماه‌های گذشته، دهستان چراغ آباد با یک چاه اجاره‌ای از کشاورزان، آبرسانی می‌شود.

نماینده دولت در بخش توکهور و هشتبندی افزود: با نزدیک شدن به فصل کشاورزی و پایان انعقاد چاه اجاره‌ای، با حمایت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و جدیت مسؤولان آبفای استان، چاه جدید چراغ آباد به‌زودی تجهیز و وارد مدار خواهد شد.

رئیسی با اشاره به اینکه روستای جعفرآباد دهستان چراغ آباد، با تانکر آبرسانی می‌شود و مردم با مشکلات جدی مواجه هستند، گفت: پروژه احداث شبکه در این روستا توسط پیمانکار در حال اجراست که به‌زودی با افتتاح آن بعد از سال‌ها مردم جعفرآباد چراغ آباد به آب شرب سالم و پایدار دسترسی خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در حوزه آب شرب با مشکلات اساسی و زیرساختی مواجه هستیم که خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته بخش اعظمی از مشکلات مرتفع شده است اما در صدد هستیم ابتدا به‌صورت حداقلی، آب را در دسترس مردم قرار دهیم و به مرور به کیفیت خدمات بپردازیم.

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5636
  • کد خبر : 5636
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 483 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.