تاریخ انتشار : 05 تیر 1401 - 16:06

وضعیت نابسامان جایگاه های عرضه سوخت در هشتبندی میناب

وضعیت نابسامان جایگاه های عرضه سوخت در هشتبندی میناب
نائب رئیس شورای اسلامی مجتمع امام هشت بندی گفت: جایگاه های عرضه سوخت در هشت بندی این روزها وضعیت نابسامانی دارد که باعث گلایه مردم شده است.

ابراهیم کمالی گفت : جولان قاچاقچیان سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت در بخش توکهور هشت بندی، مشکلات بسیاری برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

وی افزود: مردم پیش از این در جاده‌ها از جولان قاچاقچیان سوخت امنیت نداشتند اما حالا علاوه بر این به دلیل جذابیت قاچاق بنزین همانند قاچاق گسترده گازوئیل که زمینه ساز جولان قاچاقچیان سوخت در جایگاه‌های عرضه بنزین شده است، درتامین سوخت وسایل نقلیه خود با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

کمالی تصریح کرد: قاچاقچیان بنزین به ویژه شب‌ها به صورت مستمر از جایگاه‌های عرضه سوخت، سوخت گیری می‌کنند و بلافاصله با تخلیه بنزین از باک ماشین چندباره برای دریافت سوخت جهت قاچاق، به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه می‌کنند و این بنزین را به شهروندان سیستان وبلوچستان جهت قاچاق به خارج از کشور می‌فروشند.

وی گفت:  این فرآیند در حالی رخ می دهد که با اتمام سوخت جایگاه، مردم مجبورند با باک خالی برگردند و یا اینکه زمانی که دوباره درجایگاه ها بنزین می‌رسد باید در صف‌های طولانی، بنزین وسیله نقلیه خود را دریافت کنند.

کمالی افزود: از همه مهم‌تر بنزینی که باحجم بالا از جایگاه‌های سوخت، قاچاق شده و در محلات تجمیع می‌شوند تا پس از تجمیع به صورت یکجا به خریدران سوخت قاچاق فروخته شود بیم آن می‌رود که براثر اتفاقی ناخواسته باعث آتش سوزی‌های گسترده و مرگبار درمحلات شود از این رو ضرورت ایجاب می‌کند از جانب مسئولان که علاج واقعه را قبل وقوع بکنند.

نایب رئیس شورای اسلامی مجتمع امام هشت بندی، تصریح کرد: انتظار است که مسئولین و متولیان امر برای سامان دادن آن دراسرع وقت ورود پیدا کنند تا از مشکلات این مردم انقلابی کاسته شود.

بخوانید :  زندانیان هرمزگانی کشاورز می‌شوند / اشتغالزایی برای بیش از ۳۰۰ نفر از زندانیان در میناب

وی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای این موضوع ملزم کردن جایگاهداران به این امر است که رانندگانی که در طول شبانه روز مراجعه مکرر برای دریافت بنزین دارند از دادن بنزین به آنهاخودداری شود و در صورت عدم رعایت این موضوع از جانب جایگاه بابرخورد بازدارنده ای از جانب قانون مواجه شوند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8409
  • کد خبر : 8409
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : مهر
  • 780 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.