تاریخ انتشار : 24 بهمن 1401 - 11:15

وصل تلفن مشترکین تا پایان سال جاری در محلات کم بهره میناب

وصل تلفن مشترکین تا پایان سال جاری در محلات کم بهره میناب
رئیس مخابرات شهرستان میناب از وصل تلفنهای مشترکین تلفن شرکت مخابرات تا پایان سال جاری در محلات کم بهره خبرداد.

بهادر دامن کشان رئیس مخابرات شهرستان میناب با اشاره به قطعی گسترده تلفن های ثابت مشترکین به علت سرقت شبکه  مخابرات اظهار کرد: همه توان خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تلفنهای مشترکین را در محلات کم بهره که به علت سرقت زیرساخت ها قطع شده است وصل کنیم.

وی افزود: در روستای زهوکی و شهرک المهدی با اجرای فیبر نوری اینترنت پر سرعت به آنها واگذار شده است.

رئیس مخابرات شهرستان میناب عنوان کرد: اقدامات برای رفع قطعی یکساله تلفن های ثابت در روستای نوبند انجام شده است که تلاش می شود تا هرچه سریعترآن را به پایان رساند.

دامن کشان با اشاره به نصب و راه اندازی ۳ سایت موبایل در محلات جانشینی  و ۹۵ دستگاه و روستای تمبانو گفت: دوسایت دیگر هم در محله های ولیعصر واحمد آباد به زودی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه تامین تجهیزات کابل کشی زمینی محله های گروصالحی والم تابوتی تا پایان سال به اتمام می رسد، تصریح کرد: سایت موبایل روستای گوسمند از دوسایت دیگر در محله های ولیعصر و احمد آباد به زودی راه اندازی می شود.

دامن کشان با بیان اینکه تامین تجهیزات کابل کشی زمینی محله های گروصالحی والم تابوتی تا پایان سال به اتمام می رسد، تصریح کرد: سایت  موبایل روستای گوسمند  از ۳g به ۴g ارتقاء پیدا کرده و در محله فرهنگ شهر میناب در حال انجام است.

رئیس مخابرات شهرستان میناب تاکید کرد: در محله باغملک شهر میناب که قطعی تلفن آنها به علت سرقت کابل  شبکه مخابرات  به ۱۰ سال می رسد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۲برطرف می شود.

بخوانید :  حل مشکل ترافیک سنگین در ایستگاه شهید چغازردی شهرستان میناب با ورود دستگاه قضایی

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم شهرمیناب درخواست مشترک جدید دارند گفت: در هر محله و یا روستایی که بتوان این ظرفیت را انجام داد به مردم خدمات داده خواهد شد.

دامن کشان خاطرنشان کرد: مخابرات شهرستان میناب به ۵۰۰ نفر از درخواست کنندگانی که در محله آنها زیرساخت واگذاری مشترک جود دارد، می تواند تلفن واگذار کند.

وی از همکاری مدیر مخابرات منطقه هرمزگان و معاون شبکه مخابرات منطقه هرمزگان برای رفع مشکلات وخرابی تلفن ها در میناب تشکر کرد و اظهار کرد: شهرداری و فرمانداری این شهرستان در رفع مشکلات در شهر وروستاها همکاری لازم را با  مخابرات میناب داشته اند که انتظار است مردم نیز برای حل این مشکلات همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9083
  • کد خبر : 9083
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 161 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.