تاریخ انتشار : 11 مهر 1400 - 11:47

واکنش دیرهنگام نماینده مردم شرق هرمزگان به کندی پیشرفت پروژه راهسازی محور میناب – دوراهی راونگ + فیلم

واکنش دیرهنگام نماینده مردم شرق هرمزگان به کندی پیشرفت پروژه راهسازی محور میناب – دوراهی راونگ + فیلم
مردم چشم انتظار نماینده ای بودند که تغییری در روند اجرای پروژه ها ایجاد کند و در برابر بی عملی و انفعال مدیران بایستد اما تغییری که به نفع مردم باشد به چشم نمی خورد.

حدود ۶ ماه است که پروژه تعریض جاده به طول تقریبی ۳ کیلومتر در محور میناب – دوراهی راونگ استارت زده شده و در طی این مدت اجرای پروژه با کندی در حال انجام بوده و مردم با سختی زیاد و مشکلات فراوان از مسیر فرعی عبور و مرور کرده که وضعیت نامناسب راه فرعی نارضایتی های شدید مردمی را در پی داشته است.

کندی در اجرای پروژه ها در میناب موضوع تازه ای نیست و فقط به این مورد مربوط نمی شود، بسیاری از طرح ها را می توان در میناب نام برد که از دوره ی نماینده های قبل، نیمه کاره رها شده و پس از سالیان دراز هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

مردم، نماینده خود را فردی مومن و انقلابی می بینند اما این کافی نیست ، مردم به نماینده ای نیاز دارند که اقتدار داشته باشد و بتواند مدیران بی عملی را به حرکت درآورد. در واقع مردم چشم انتظار نماینده ای بودند که تغییری در روند اجرای پروژه ها ایجاد کند و در برابر بی عملی و انفعال مدیران بایستد اما تغییری که به نفع مردم باشد به چشم نمی خورد.

هر چند واکنش نماینده محترم در خصوص کندی سرعت پروژه کمی دیر صورت گرفت اما امیدواریم اینگونه واکنش ها در خصوص کم کاری مسولان شهرستان و استان به موقع و ادامه دار باشد.

در فیلم زیر صحبت های حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در خصوص کندی سرعت پروزه راه محور میناب _ دوراهی راونگ را میتوانید مشاهده کنید

حسین رئیسی اظهار کرد: بسیاری از مدیران سطح استان و شهرستان‌های هرمزگان با بی عملی و انفعال خود باعث رنجش مردم شده‌اند که این افراد باید در روند خدمات‌رسانی به مردم تجدید نظر کنند. هر فردی که توانایی انجام کاری را ندارد از همان اول نباید مسئولیتی را بپذیرد که باعث آزار و اذیت مردم شود.

بخوانید :  صدور هشدار جوی زرد مدیریت بحران استانداری هرمزگان

نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که با بی عملی مدیران «فشار عصبی» به مردم وارد می‌شود، ابراز داشت: مردم چه قدر مشکلات و چالش‌ها را ببینند و تحمل کنند.

رئیسی با اشاره به پروژه راه محور میناب – دوراهی راونگ، تصریح کرد: این پروژه تنها می‌توانست بخش کوچکی از مشکلات مردم را حل کند که با سرعت بسیار کمی در حال انجام است و می‌توان گفت که سرعت آن از مورچه هم کمتر است.

وی مطرح کرد: این پروژه که فاصله کمی دارد مگر چند ماه فرصت نیاز دارد؟ با این اقدامات مردم تصور می‌کنند که این کندی پیشرفت پروژه به صورت تعمدی انجام می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با ذکر این نکته که برخی مدیران باعث نارضایتی مردم می‌شوند، بیان داشت: از وزیر راه وشهرسازی قاطعانه درخواست برخورد با افرادی را دارم که باعث ایجاد نارضایتی در مردم می‌شوند را دارم.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=6210
  • کد خبر : 6210
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 720 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.