تاریخ انتشار : 21 تیر 1400 - 10:02

واحد‌های صنفی خاطی دستورالعمل‌های بهداشتی به مدت طولانی پلمپ می‌شوند

واحد‌های صنفی خاطی دستورالعمل‌های بهداشتی به مدت طولانی پلمپ می‌شوند
استاندار هرمزگان گفت: گزارش‌هایی رسیده است که تعدادی از واحد‌های صنفی در بازار، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؛ چنین واحد‌هایی به مدت طولانی پلمپ خواهند شد.

فریدون همتی با اشاره به آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان هرمزگان پس از شیوع نوع دلتای این بیماری از مرزهای شرقی کشور گفت: ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارند، شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، سیریک، جاسک، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت قرمز و شهرستان بشاگرد در وضعیت نارنجی و شهرستان ابوموسی در وضعیت زرد قرار دارند.


وی با تاکید بر اینکه باید با نظارت و بازرسی گسترده میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی و اصناف، افزایش یابد، افزود: گزارش‌هایی رسیده است که تعدادی از واحد‌های صنفی در بازار ،دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؛ چنین واحدهایی به مدت طولانی پلمپ خواهند شد.

 استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه متاسفانه با وجود تامین واکسن کرونا در استان، برخی افراد از تزریق آن امتناع می‌کنند، گفت: این افراد با عدم تزریق واکسن، سلامتی خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، همه باید طبق شرایط سنی در برابر این بیماری واکسینه شوند تا ایمنی جمعی ایجاد شود.

  همتی با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر تسریع ساخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت: این بیمارستان به گونه‌ای طراحی شده که در شرایط اضطراری با ظرفیت بالایی می‌توان از آن استفاده کرد.

بخوانید :  بلاتکلیفی مالکان زمین‌های شهرک امام حسین میناب به بیش از 10 سال رسید/ مشکل کار دقیقاً کجاست؟ + فیلم
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5216
  • کد خبر : 5216
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : میزان
  • 880 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.