تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1402 - 12:23

نمایشگاه بزرگ کتاب خلیج فارس در میناب گشایش یافت

نمایشگاه بزرگ کتاب خلیج فارس در میناب گشایش یافت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری نمایشگاه کتاب خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته بزرگداشت مقام معلم خبرداد و گفت : کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف 20 تا ۵۰ درصدی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در آئین آغاز به کار این نمایشگاه، از هزینه و سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ به عنوان بستر سازی برای تهیه خوراک روح و تغذیه جامعه نام برد و اظهارداشت:یکی از شاخص‌های توسعه هر کشوری میزان مطالعه کتاب است.

مصطفی کریمی زاده همچنین با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می فرماید ” کتابخوانی نه تنها وظیفه ملی بلکه یک واجب دینی است”، گفت:هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی در ادامه افزود:نمایشگاه کتاب خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود و کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب افزود:در این رویداد فرهنگی ۲۵ هزار جلد کتاب شامل هفت هزار عنوان، با موضوع، فرهنگی، تاریخی، ادبیات کلاسیک، داستان و شعر، علمی، مذهبی، روانشناسی، اقتصاد و کودکان به نمایش گذاشته شده است.

این مسئول اضافه کرد:در این نمایشگاه کتاب هایی با عنوان مکتب شهید سلیمانی و موضوع عفاف و حجاب به شکل ویژه وجود دارد و بازهی های فکری نیز در کنار نمایشگاه ارائه می شود.

کریمی زاده گفت:هر کدام از مراجعان معلم که با کارت شناسایی به نمایشگاه مراجعه کند به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم علاوه بر تخفیف نمایشگاهی ۲۰ درصد دیگر از تخفیف بهره مند می شود.

وی ادامه داد:در طول برگزاری نمایشگاه برای هر معلمی که به همراه دانش آموزان خود در نمایشگاه حضور پیدا کند مبلغ ۱۰۰ هزار تومان خرید کتاب رایگان است.

بخوانید :  شناسایی 2600 زوج نابارور در شرق هرمزگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب اظهار داشت:دانش آموزانی که به شکل گروهی در نمایشگاه حضور پیدا می کنند علاوه بر تخفیف عمومی نمایشگاه، از ۱۰ درصد تخفیف دیگر بهره مند می شوند.

نمایشگاه بزرگ کتاب خلیج فارس میناب تا ۱۰ خردادماه سال جاری در بیت الزهرا(س) مسجد جامع امام خمینی(ره) دایر است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9545
  • کد خبر : 9545
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : رضوی
  • 163 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.