تاریخ انتشار : 20 آبان 1402 - 13:38

نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس در هرمزگان اعلام شد

نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس در هرمزگان اعلام شد
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری‌ هرمزگان از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان توسط هیات‌های اجرایی خبر داد.

محمدجواد خجسته صبح امروز (بیستم آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین نمایندگی مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مهلت بررسی صلاحیت داوطلبین بر اساس قانون به پایان رسیده است و نتیجه بررسی صلاحیت‌ها نیز توسط هیات‌های اجرایی انتخابات سراسر هرمزگان مشخص شد و به داوطلبان ابلاغ شد.

وی، با اشاره به نام نویسی ۱۹۹ نفر در استان هرمزگان در موعد قانونی، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه مرکزی استان (بندرعباس) در مجموع ١١۴ داوطلب نام‌نویسی کرده بودند که از این تعداد ۶٢ نفر تایید صلاحیت، ٣١ نفر عدم احراز و ٢١ نفر نیز عدم تایید شدند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان گفت: در حوزه انتخابیه شرق استان (میناب) ٣٩ نفر داوطلب نمایندگی بودند که از این تعداد ٣٠ نفر تایید و ٩ نفر نیز عدم تایید شدند، همچنین در حوزه انتخابیه غرب استان (بندرلنگه) ۴۶ نفر داوطلب بودند که ١١ نفر تایید، ٢ نفر عدم احراز و ٣٣ نفر نیز عدم تایید شدند.

خجسته گفت: در مجموع از ١٩٩ داوطلب نمایندگی مجلس در استان هرمزگان، ١٠٣ داوطلب تایید، ٣٣ نفر عدم احراز و ۶٣ نفر نیز عدم تایید شدند.

وی ادامه داد: داوطلبان در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی مربوطه، باید شکایات خود را از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان _ سامانه داوطلب» ثبت کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان گفت: بار دیگر تاکید می‌شود ثبت شکایات و اعتراضات داوطلبان به صورت غیر حضوری است و از مراجعه حضوری به دفاتر نظارت استان‌ها پرهیز شود.

بخوانید :  «بنزین» دغدغه هرمزگانی‌ها / مردمی که چوب سوداگری قاچاقچیان را می‌خورند

خجسته همچنین در خصوص آخرین آمار مرتبط با ثبت نام داوطلبان نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری نیز اظهار داشت: تاکنون ٩ نفر برای نمایندگی از حوزه هرمزگان نام‌نویسی کرده‌اند که ٨ مورد در قم و یک نفر نیز در بندرعباس ثبت نام خود را انجام داده است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11383
  • کد خبر : 11383
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 271 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.