تاریخ انتشار : 11 آبان 1402 - 18:25

ناکامی قاچاقچیان در انتقال قریب به ۳ تن تریاک در میناب

ناکامی قاچاقچیان در انتقال قریب به ۳ تن تریاک در میناب
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ناکامی قاچاقچیان و سوداگران مرگ در انتقال 2 تن و650 کیلومواد مخدر تریاک در شهرستان میناب خبر داد.

 سردار  علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی و با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان میناب، از عبور دو محموله بزرگ مواد مخدر از یکی از روستاهای میناب به سمت شهرستان بندرعباس مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
 
وی افزود: ماموران شب گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ مجرب و با حضور میدانی فرمانده انتظامی شهرستان میناب به محل و مسیر تردد قاچاقچیان اعزام شدند که پس از چندین ساعت گشت زنی پنهان و تعقیب و مراقبت های لازم دو دستگاه خودرو وانت نیسان حامل مواد مخدر فاقد پلاک در محور هشتبندی به شهرستان میناب مشاهده و دستور توقف دادند. 
 
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و هدف قرار دادن لاستیک های خودرو سرانجام یکی از خودروها پس از طی مسافتی طولانی در یکی از مناطق روستایی متوقف و خودرو دیگر با توجه به تاریکی هوا و موقعیت منطقه متواری شد. 
 
سردار “جاویدان”خاطر نشان کرد : در ادامه این عملیات پس ازچندین ساعت تلاش بی وقفه و مسدود کردن سایر راههای فرعی و اصلی، بامداد امروز در یکی از مناطق کوهستانی و مرتفع شهرستان دیگر خودروی حامل مواد محدر توقیف و در این عملیات ضربتی و مقتدارنه پلیس جمعا ۲تن و ۶۵۰ کیلو مواد مخدرتریاک کشف و یکی از سوداگران مرگ دستگیر شد.  
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی دیگر عاملان قاچاق این محموله و انجام اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان، بیان داشت: پلیس برای جلو گیری از ورود هرگونه مواد افیونی و تولیدات صنعتی خانمان سوز به میهن عزیزمان شبانه روز تلاش می کندتا ان شاء الله نتیجه اصلی آن را خود مردم با داشتن جامعه و فرزندانی سالم و به دور از هرگونه مصرف مواد افیونی تجربه کنند. 

بخوانید :  کشف شبکه بزرگ قاچاق سوخت در بندرعباس‌/ ۸ سرشبکه اصلی دستگیر شدند + فیلم
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11272
  • کد خبر : 11272
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 1208 بازدید
  • يک دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. تشکر ویژه از پلیس نیروی انتظامی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.