تاریخ انتشار : 30 مرداد 1401 - 22:52

نام نویسی ۴۰ هزار هرمزگانی در راهپیمایی اربعین

نام نویسی ۴۰ هزار هرمزگانی در راهپیمایی اربعین
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از ابتدای نام نویسی در سامانه سماح تاکنون ۴۰ هزار هرمزگانی برای راهپیمایی اربعین نام نویسی کردند.

احسان کامرانی، در جلسه ستاد اربعین استان افزود: با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین نمایش قدرت و عظمت اسلام در برابر استکبار جهانی است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۶۰ هزار هرمزگانی در اجتماع و راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کنند.

کامرانی افزود: امسال بیش از ۱۵ موکب از شهرستان‌های رودان، میناب، بندرعباس، قشم و بندرلنگه در کشور عراق برای ارائه خدمت به زائران مستقر می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هم‌زمان با حرکت زائران حسینی به سمت مرز شلمچه جهت شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین موکب‌داران شهرستان‌های بندر خمیر، بندرلنگه و پارسیان در دو مسیر رفت و برگشت از زائران امام حسین علیه پذیرایی می‌کنند.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط شرایط انتقال موکب‌ها را به کشور عراق تسهیل کنند تا موکب‌داران با کمترین مشکل جهت ارائه خدمت به زائران در کشور عراق مستقر شوند. با توجه به گرمای هوا موکب‌داران تدابیر لازم را به منظور تأمین تجهیزات سرمایشی مورد نیاز اتخاذ کنند.

کامرانی گفت: کمیته حمل و نقل ستاد اربعین نسبت به تأمین ناوگان حمل و نقل مورد نیاز جهت اعزام زائران به مرز شلمچه با قیمت مناسب برنامه‌ریزی کند تا زائران با کمترین هزینه به سمت مرز حرکت کنند.

وی افزود: تزریق دو دوز واکسن کرونا برای شرکت در راهپیمایی اربعین ضروری است و کسانی که شش ماه از تزریق آخرین دوز آن‌ها گذشته است نسبت به تزریق دوز یادآور اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بانک مرکزی متولی تأمین ارز مورد نیاز زائران اربعین شده است و این موضوع پس از تعیین تکلیف بین دو کشور اطلاع‌رسانی می‌شود

بخوانید :  هرمزگان چند مدرسه غیر استاندارد و ناایمن دارد؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8626
  • کد خبر : 8626
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صداوسیما
  • 670 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.