تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1399 - 19:10
جانشین فرمانده انتظامي "میناب" خبر داد

مشک های ماری در خور بندزرک لو رفت

مشک های ماری در خور بندزرک لو رفت
جانشین فرمانده انتظامي "میناب" از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در این شهرستان و کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ ” نادر کریمی ” گفت: ماموران انتظامی “میناب” در راستای مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی توسط نیسان های ویژه حمل سوخت با مخازن ۲ هزارلیتری به “خور بندزرک” و تخلیه آن در مشک هایی معروف به مشک “ماری” و انتقال آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس مطلع و موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، شب گذشته با تشکیل یک تیم منسجم به محل اعزام شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به پرتاب فشفشه کرده و نیسان ها نیز از فرصت استفاده و قصد فرار داشتند که در این راستا ماموران با استفاده از قانون به کار گیری سلاح اقدام به تیر اندازی هوایی کرده و قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودروها و مشک های “ماری”  از راه دریا متواری شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل ۲ مشک “ماری” حاوی گازوئیل، یک دستگاه شناور، ۵ دستگاه خودروی نیسان فاقد پلاک در حال تخلیه سوخت به همراه ۱۲ دستگاه موتور پمپ توقیف شد.

سرهنگ کریمی در ادامه گفت: با تخلیه مشک ها ۳۰ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شده و با استفاده از یک دستگاه کامیون تانکر دار تحویل شرکت نفت شد.

جانشین فرمانده انتظامی “میناب” در پایان ارزش ریالی محموله سوخت و شناور توقیف شده را ۳ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد.

بخوانید :  صدور هشدار جوی زرد مدیریت بحران استانداری هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1792
  • کد خبر : 1792
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری پلیس
  • 2097 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.