تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1402 - 20:55

مزایده ۲۸۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان آغاز شد

مزایده ۲۸۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان آغاز شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده ۲۸۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مزایده با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر و نامه دادستان کل کشور برای فروش بخش قابل توجهی از اموال توقیفی در پرونده های مواد مخدر استان هرمزگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مزایده که توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تحت نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار می‌شود، ۲ فروند لنج، ۱۷۷ دستگاه خودرو، ۲ فروند قایق و ۱۰۴ دستگاه موتورسیکلت به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این مزایده می‌توانند امروز( ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) ساعت هشت تا ۱۳ با مراجعه به محل پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از وسایل نقلیه توقیفی موضوع این مزایده، بازدید و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

این مقام قضایی یادآور شد: مزایده یاد شده قرار بود اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار شود که به دلیل مشکلات فنی در سامانه های مربوطه زمان برگزاری روند اجرایی مزایده به شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موکول شد.

رئیس کل دادگستری با اشاره به رتبه نخست استان هرمزگان در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر، تأکید کرد: با اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق مواد مخدر تمام تلاش خود را به کار گرفته و عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ می کند.

گفتنی است لیست وسایل نقلیه توقیفی موضوع مزایده شماره ۶۳ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان و فرم شرکت در این مزایده در سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر (صفحه اصلی، بخش مزایده و مناقصه) جهت دریافت شرکت کنندگان بارگذاری شده و دریافت جزئیات آن از طریق مشاهده متن فراخوان در صفحه اصلی این سایت به نشانی www.dchq.ir امکان‌پذیر است.

بخوانید :  اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9589
  • کد خبر : 9589
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 1135 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.