تاریخ انتشار : 18 مهر 1402 - 15:49

مزایده ۱۰۳۸ دستگاه خودرو تملیکی در مهرماه

مزایده ۱۰۳۸ دستگاه خودرو تملیکی در مهرماه
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از عرضه یک‌هزار و ۳۸ دستگاه خودرو در مزایده‌های این سازمان از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه خبر داد.

سعید غلامی باغی با اشاره به برگزاری سه مزایده منقول این سازمان در مهرماه اظهار کرد: مزایده سراسری ۲۷۲ در همه استان‌ها برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از امروز ۱۸ مهرماه از کالاها بازدید و پیشنهاد خود را ارائه کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: مزایده فوق العاده ۵۸۰ نیز مختص همه کالاهای استان هرمزگان است و متقاضیان نیز می‌توانند ۲۰ مهرماه از کالاها بازدید و پیشنهاد خود را ارائه کنند.

غلامی به برگزاری مزایده ۵۸۱ اشاره کرد و گفت: این مزایده به صورت فوق العاده در کلیه استان‌ها برگزار می‌شود و مختص وسایل نقلیه اعم از خودروهای سواری، سنگین و ماشین‌آلات راهسازی است.

 عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اضافه کرد: تعداد کل خودروهای عرضه شده در سه مزایده مهرماه ۱۰۳۸ است.

وی گفت: ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری، ۴۵۸ دستگاه خودروی سنگین و ماشین‌آلات راهسازی است.

غلامی تصریح کرد: اکثریت برندهای خودروهای سواری شامل هیوندا، تویوتا و بنز است.

برای رعایت عدالت در برخورداری مردم از اموال به تملک درآمده دولت در مزایده‌ها،‌ در سال جاری مزایده‌ها به شکل الکترونیکی و سراسری برگزار می‌شود تا امکان مشارکت آحاد جامعه در این مزایده‌ها فراهم شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.

بخوانید :  اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10988
  • کد خبر : 10988
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 362 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.