تاریخ انتشار : 20 آذر 1402 - 10:45

مزایده ۵۳۱ میلیارد تومان کالای ‌‌انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان

مزایده ۵۳۱ میلیارد تومان کالای ‌‌انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان
رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مزایده فروش ۱۱۸ ردیف کالای موجود در انبار‌های اموال تملیکی این استان به ارزش پایه ۵۳۱ میلیارد تومان خبر داد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر مسئولان قضایی بر وضعیت انبار‌های بنادر و گمرکات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده در جریان بازدید‌های مسئولان قضایی استان از این انبار‌ها با همکاری مسئولان اجرایی، مزایده فروش بخش قابل توجهی از کالا‌های متروکه و دپو شده طی هفته جاری برگزار خواهد شد.

قهرمانی در ادامه افزود: کالا‌های ارائه شده در این مزایده شامل ۱۱۸ ردیف از جمله تعدادی خودرو‌ی سواری، ماشین آلات راهسازی و معدنی و اتوبوس با ارزش پایه ۵۳۱ میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه در نتیجه تأکیدات رؤسای قوای مجریه و قضاییه و در نتیجه برنامه‌های انجام شده پس از بازدید ریاست قوه قضاییه از بندر شهید رجایی و انبار‌های اموال تملیکی استان هرمزگان، بین سازمان‌ها و اداره‌های مختلف تقسیم کار انجام شد و هر کدام این ادار‌ها و نهاد‌ها متناسب با مصوبات و دستورات ایشان وظایفی را بر عهده گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه تعامل خوب استانداری هرمزگان با دستگاه قضایی استان و در نتیجه تلاش مسئولان و کارکنان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی دو سال اخیر، فرآیند انتقال و تعیین تکلیف کالا‌ها سرعت خوبی داشته و بر این اساس امیدواریم در ماه‌های آینده همه کالا‌های متروکه از بنادر و گمرکات استان تخلیه شده و جریان ورود و خروج کالا در این بنادر تسریع شود.

گفتنی است، مزایده شماره ۵۸۶ جهت فروش ۱۱۸ ردیف کالای موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان هرمزگان از روز ۲۳ آذرماه لغایت ۲۹ آذر ۱۴۰۲ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالا‌های موضوع این مزایده می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان مراجعه کنند و پس از دریافت نامه، کالا یا کالا‌های مدنظر خود را از نزدیک ببینند.

بخوانید :  ۳۲ نیسان شوتی در جلابی و حسنلنگی توقیف شد

همچنین ثبت قیمت‌های پیشنهادی صرفاً از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالا‌های مطرح شده، همه روز‌ه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11580
  • کد خبر : 11580
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : میزان
  • 204 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.