تاریخ انتشار : 18 دی 1400 - 16:52

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان به شهرستان میناب سفر کرد

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان به شهرستان میناب سفر کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به‌منظور بررسی مشکلات و درخواست ‌های خانواده‌های معظم شهدا به شهرستان میناب سفر کرد.

عطا ناوکی امروز شنبه ۱۸ دی‌ماه‌ در سفر یکروزه به شهرستان میناب، ضمن دیدار با خانواده‌ های شهیدان «اسحق جمشیدی‌نیا»، «جواد فدویان»، «ایرج رحیمی»، «غلام خانک‌نژاد»، «جمشید کمال‌پور»، «شهریار برومند»،«عباس جلالی»، «غلام زاهدی» و «عبدالرسول مصلحی» مشکلات این عزیزان را بررسی و در راستای رفع آنها تصمیمات لازم را اتخاذ و دستوراتی صادر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه مشکلات جامعه هدف باید در اسرع وقت و به بهترین نحو ممکن حل شوند، گفت: شهدا و خانواده‌های آنان حق بزرگی بر گردن ملت دارند اگر چه نمی‌توان حق این عزیزان را آنگونه که شایسته است ادا کرد حداقل نباید در این خصوص کوتاهی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر دیدار، تجلیل، تکریم و قدردانی از شأن انسان‌های فداکار و از خودگذشته، عنوان کرد: هر فردی در این کشور به نحوی مدیون ایثار و جانفشانی شهدا، جانبازان و آزادگان است، بنابراین کوچک‎‌ترین کاری که علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا انجام دهیم، به خانواده‌های آنان و سایر ایثارگران رسیدگی کنیم.

ناوکی جامعه هدف را یادگاران و بازماندگان باارزش دوران انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: این بزرگواران دلسوزان واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند لیکن هم‌نشینی و هم‌صحبتی با آنان نه تنها توفیقی معنوی از جانب خداوند است بلکه سبب تسکین و آرامش روح انسان می‌شود.

مدیرکل بنیاد هرمزگان با اشاره به حوادث اخیر غیر‌مترقبه در استان هرمزگان، افزود: متاسفانه خساراتی به ایثارگران نیز همچون سایر مردم استان بوجود آمد که در دستور اقدام و رسیدگی قرار دارند، امیدواریم با همکاری و حمایت ستاد مرکز و بیمه دی در استان بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان را برطرف کرد.

بخوانید :  کشف 400 کیلو تریاک در پوشش خیار سبز
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=7445
  • کد خبر : 7445
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : بنیاد شهید
  • 537 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.