تاریخ انتشار : 01 خرداد 1402 - 18:56

قتل زن باردار به دست مرد شیشه ای در میناب

قتل زن باردار به دست مرد شیشه ای در میناب
مرد شیشه‌ای در میناب با ضربات چاقو، جان زن بارداری را گرفت. این مرد 45 ساله در پی توهم ناشی از مصرف مواد مخدر (شیشه) زن همسایه که 6 ماه باردار بود را به قتل رساند . وی یک ساعت بعدازاین جنایت هولناک توسط پلیس آگاهی میناب در منزلش دستگیر شد.

غروب ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری ،مرد پس از مصرف شیشه در کوچه‌پس‌کوچه‌های میناب راه افتاد . تا اینکه  با دیدن زن همسایه سد راه او شد. این زن ۲۸ ساله به همراه دوستش که از مغازه به سمت خانه درحرکت بود ، با دیدن مرد همسایه شوکه شد . وی بدون اینکه مقاومتی کند مورد ضربات چاقو مرد قرار گرفت و غرق در خون  در کنار کانال آبی  افتاد. دوست وی وحشت‌زده  و سراسیمه با جیغ و فریاد از همسایگان کمک خواست. ضارب از محل گریخت. زن باردار قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد.

دستگیری در منزل

کارآگاهان پلیس آگاهی میناب پس از تحقیقات یافتند که قاتل به  منزلش رفته  است. آن‌ها  به خانه قاتل رفتند و وی را دستگیر و یک قبضه سلاح سرد (چاقو) که آلات قتاله بود نیز کشف کردند. این قاتل پس‌ازاین که از توهم مواد مخدر خارج شد از این جنایت تکان‌دهنده پرده برداشت. وی  با تشکیل پرونده  جهت  سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان و تحت تعقیب پلیس بوده است گفت: قاتل پس از روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را حالات روانی عنوان کرد.

به گفته سردار جاویدان با بررسی‌های صورت گرفته  مشخص شد قاتل حدود ۷ الی ۸ سال  تنها در یک‌خانه‌ای در همسایگی منزل مقتول زندگی  می‌کرده و والدین وی دریکی از کشورهای عربی حاشیه  خلیج‌فارس (قطر) زندگی می‌کنند.  

بخوانید :  باید خیال مردم را از پدیده زشت قاچاق راحت کنیم/ سالی سخت در انتظار قاچاقچیان است
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9712
  • کد خبر : 9712
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : حادثه 24
  • 2813 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.