تاریخ انتشار : 08 مرداد 1402 - 13:12

قتل در میناب، دستگیری در مشهد/ عامل جنایت در پارک آنامیس میناب دستگیر شد

قتل در میناب، دستگیری در مشهد/ عامل جنایت در پارک آنامیس میناب دستگیر شد
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب از دستگیری عامل جنایت در پارک ساحلی آنامیس خبر داد.

ابراهیم طاهری صبح امروز (هشتم مردادماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: به دستور مقام قضایی و با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میناب، عامل جنایت در پارک آنامیس این شهرستان که پس از وقوع قتل متواری شده بود، پس از شش ماه شناسایی و دستگیر شد.

وی در خصوص جزئیات این خبر افزود: پنجم بهمن سال ۱۴۰۱ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی بیان کرد: متعاقباً با حضور بازپرس دادسرای میناب به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در بیمارستان و بررسی چگونگی وقوع این جنایت، مشخص شد در پی درگیری به وجود آمده با سلاح سرد بین دو نفر در پارک ساحلی آنامیس، یکی از طرفین درگیری مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان علی‌رغم تلاش کادر درمان فوت کرده است.

طاهری یادآور شد: با انجام تحقیقات قضایی و اقدامات فنی و پلیسی پس از بررسی صحنه جرم و شناسایی عامل این جنایت، مشخص شد که قاتل به استان خراسان رضوی گریخته و مخفی شده است که بر این اساس با هماهنگی مقام قضایی ضمن اعزام تیم کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب به مشهد، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل متواری دستگیر و پس از انتقال به میناب در بازجویی و تحقیقات فنی، لب به اعتراف گشود.

وی همچنین تصریح کرد: در خصوص این متهم با توجه به مستندات پرونده، گزارش کارشناسی و اقرار صریح وی مبنی بر ارتکاب قتل عمد، قرار بازداشت موقت صادر شده است.

بخوانید :  کلاهبرداران به بهانه نذری در فضاهای مجازی در کمین کاربران هستند

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب میناب در پایان از عموم مردم فهیم این شهرستان خواست در برابر ارتکاب هرگونه جرم و قانون شکنی، مانند همیشه با جدیت و حساسیت، احساس مسئولیت کرده و دستگاه قضایی و پلیس را جهت شناسایی و مقابله با مجرمین یاری کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10294
  • کد خبر : 10294
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 1019 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.