تاریخ انتشار : 25 تیر 1401 - 15:31

عیدی پلیس هرمزگان به دارندگان وسایل نقلیه به مناسبت دهه ولایت

عیدی پلیس هرمزگان به دارندگان وسایل نقلیه به مناسبت دهه ولایت
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ارائه تسهیلات ویژه برای عدم توقیف خودروهای بالای 30 میلیون ریال خلافی و همچنین تقسیط پرداخت جرائم در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این طرح تا مورخه 6 مردادماه ادامه خواهد داشت.

سردار”غلامرضا جعفری”تشریح کرد : به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر و دهه ولایت برای خودرو‌هایی که بالای ۳ میلیون تومان جریمه دارند تسهیلاتی فراهم شده که توقیف نشوند.

جعفری با اشاره به اجرای طرح عیدانه پلیس راهور استان تا ۶ مرداد ماه، تصریح کرد: در این طرح شهروندانی که قادر به پرداخت جریمه خودرو خود نیستند، می‌توانند به صورت تقسیط جریمه خود را پرداخت کنند.

وی،  افزود: ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه ها، عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری، طرح ترافیک و عوارض آزاد راهی و… از جمله مواردی است که در این طرح اجرا می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان ، ادامه داد : این تسهیلات شامل خودروهایی که دارای دستور توقیف از سوی مقام قضائی  یا دارای مصادیق توقیف تخلفات حادثه سازی چون رانندگی در حالت مستی، استفاده از مواد مخدر و روان گردان هستند نمی شود و با رانندگان این خودروها برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان توضیح داد : مالکان وسایل نقلیه می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن “پلیس من” و سامانه “راهور ۱۲۰” به صورت غیر حضوری نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند و همچنین دفاتر پلیس +۱۰ نیز در این راستا آمادگی هم‌پوشانی لازم را دارند.

وی با بیان اینکه در این طرح برای کسانی که وسایل نقلیه آن‌ها فاقد بیمه نامه شخص ثالث هستند با اخذ تعهدات لازم وسایل نقلیه آن‌ها تحویل داده می‌شوند،اضافه کرد : کسانی که خودروهای آن‌ها دارای خلافی هستند به مدت یکسال تقسیط و در کمترین زمان ممکن وسایل نقلیه تحویل مالکان می‌شوند.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه گروه‌‌های شغلی نظیر پرستاران، اصحاب رسانه و … که به جرائم خودروهای خود در زمان محدودیت‌‌های کرونا اعتراض داشتند، می توانند برای رسیدگی و حذف جرائم به کمیسیون ماده ۵ مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: در این طرح شهروندانی که دارای گواهینامه می شوند و گواهینامه خود را از یک پایه به پایه دیگر منتقل می کنند، منوط بر صحیح بودن آدرس خود حداکثر ظرف ۷۲ ساعت گواهینامه خود را دریافت می کنند.

بخوانید :  وقوع زمین لرزه های پی در پی بالای ۶ ریشتر در هرمزگان + آمار فوتی ها و مصدومان

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8454
  • کد خبر : 8454
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : برنا
  • 627 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.