تاریخ انتشار : 30 خرداد 1402 - 12:19

فوت ۲ نفر در کوه‌های راونگ میناب/ پیکر مفقودین پس از ساعت‌ها جست‌وجو کشف شد

فوت ۲ نفر در کوه‌های راونگ میناب/ پیکر مفقودین پس از ساعت‌ها جست‌وجو کشف شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از فوت دو نفر از اهالی میناب در ارتفاعات روستای راونگ خبر داد.

مختار سلحشور صبح امروز (۳۰ خردادماه) در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی گم شدن دو نفر از اهالی روستای راونگ از توابع شهرستان میناب در ارتفاعات این روستا بلافاصله تیم عملیاتی تخصصی کوهستان از هلال احمر و تیم تخصصی هیات کوهنوردی از شعبه میناب پس از جمع‌آوری تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه آقایی ۵۳ ساله با سابقه بیماری و دارای اختلال حواس از منزل خارج می‌شود که یکی از اعضای خانواده وی نیز حین جستجو مسیر بازگشت را گم می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان بیان کرد: با حضور تیم‌های جستجو و نجات هلال احمر، هیات کوهنوردی و مردم محلی در منطقه عصر پیکر بی‌جان یکی از مفقودی‌ها در کوه‌های اطراف روستای راونگ پیدا و منتقل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان تصریح کرد: با توجه به گستردگی منطقه و گرمای طاقت فرسای هوا عملیات جستجوی امدادگران دچار وقفه چند ساعته شد و سپس با هماهنگی‌های صورت گرفته دو تیم جستجو مجهز به هلی شات برای سرعت بخشیدن به جستجو به منطقه اعزام شدند.

سلحشور بیان کرد: در ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۹ خرداد تیم اعزامی این جمعیت پس از جستجوی بی‌وقفه توانستند پیکر مفقودی دوم را در محدوده کوه‌های اطراف میناب پیدا کند.

وی اضافه کرد: طی این عملیات هشت تیم با بکارگیری تجهیزات تخصصی و مشارکت هیئت کوهنوردی، بسیج و نیروهای محلی نسبت به انجام جستجوی دو نفر مفقودی حادثه مشارکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

بخوانید :  هنر جَهله سازی میناب در آستانه فراموشی
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10100
  • کد خبر : 10100
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 1796 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.