تاریخ انتشار : 24 آذر 1400 - 23:56

علت کمبود کپسول گاز در شهرستان میناب چیست؟

علت کمبود کپسول گاز در شهرستان میناب چیست؟
پیام های از کاربران برای صدای میناب ارسال شده که خبر از کمبود کپسول گاز در برخی مناطق از شهرستان میناب می دهد.

برای پیگیری این موضوع خبرنگار صدای میناب گفتگویی با رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت میناب انجام داده که در ادامه می خوانید:

رییس اداره صمت میناب در گفتگو با خبرنگار صدای میناب با بیان اینکه مقرر شده تا سیلندر گاز به قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد ،توضیح داد : استاندار دستوری صادر کرده که طبق مصوبات انجام شده باید در تمام نقاط هرمزگان کپسول گاز به قیمت ۱۶۷۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد که با توجه به این دستور فروش کپسول گاز هم در محدوده شهر و هم در دورترین روستاها باید به نرخ مصوب یعنی شانزده هزار و هفتصد تومان به مردم فروخته شود

وی ادامه داد : نرخ گازی که به شرکت های گاز درشهرستان تحویل می شود به مبلغ کیلویی ۲۳۰ تومان است که بر این اساس هزینه پر کردن هر سیلندر گاز ۱۱ کیلویی به مبلغ تقریبا ۲۵۰۰ تومان برای شرکت ها تمام می شود. بنابراین اگر قیمت تمام شده ی کپسول گاز را از نرخ مصوب کم کنیم حدود ۱۴ هزارتومان دیگر باقی می ماند که برای هزینه های کارگری ، تعمیرات ،حمل و نقل و هزینه ی سود توزیع کننده در نظر گرفته شده است، درواقع در نرخ مصوب تمام جوانب سنجیده شده و هزینه های آن حساب شده است ، لذا شرکت ها موظف هستند که کپسول گاز را به قیمت ۱۵ هزار تومان تحویل نمایندگان توزیع در تمام نقاط شهری و روستایی بدهند که به قیمت ۱۶۷۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.

وی با بیان اینکه صاحبان شرکت های گاز در شهرستان میناب زیاده خواهی دارند، گفت : شرکت های گاز برای اینکه دستور استاندار عملی نشود ، با انجام خدمات دهی به گونه ای که رضایت مندی مردم شکل نگیرد به دنبال آن هستند که مردم را مقابل مسولین دستگاه های متولی قرار دهند تا به خواسته ی خود که همان سود بیشتر است برسند.

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم

عباسی افزود : ما به دنبال آن هستیم که حق مردم را احیا کنیم و جلوی زیاده خواهی صاحبان این شرکت ها را بگیریم لذا لازم است تا سایر دستگاه های نظارتی در این زمینه همراهی داشته باشند تا این موضوع ساماندهی شود.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=7123
  • کد خبر : 7123
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1551 بازدید
  • يک دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. گرفتار مردم به خدا فقط صحبت کسی مرد عمل نین. یک هفته به بالان کپسول نداریم. خدا مگه گرفتارشون کنه که ملت رو از همه طرف شکنحه میدن. از تیاب خواعشا به طور ویژه به این مسئله بپردازی. ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.