تاریخ انتشار : 28 بهمن 1400 - 9:47

طرح برخورد با موتور سواران متخلف در میناب از اول اسفند‌ماه اجرا می‌شود

طرح برخورد با موتور سواران متخلف در میناب از اول اسفند‌ماه اجرا می‌شود
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی میناب گفت: طرح انضباط‌ بخشی به تردد موتورسیکلت ها و برخورد با راکبان متخلف این وسیله نقلیه از روز یکشنبه اول اسفند ماه در سطح این شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ سیدعلیرضا رحیمی اظهار داشت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی وکاهش تصادفات درون شهری ، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مخلان نظم و امنیت در شهرستان اجرا می‌شود.

 وی افزود: ماموران پلیس راهور در راستای اجرای این طرح، موتورسیکلت های که اقدام به حرکت خلاف در معابر، تردد در پیاده روها، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک، عبور از چراغ قرمز، لایی کشیدن و تک چرخ، ایجاد آلودگی های صوتی و صداهای کنند را توقیف خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان میناب یادآور شد : حرکت با موتورسیکلت های بدون پلاک، رانندگی بدون گواهینامه، انجام حرکات مخاطره آمیز، ورود به داخل بوستان ها و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، همراه نداشتن مدرک هویتی و بیمه نامه به لحاظ قانونی تخلف است و با راکبان متخلف موتورسیکلت ها برخورد می شود.

سرهنگ رحیمی خاطرنشان کرد: ماموران در صورت مواجهه با این قبیل تخلف ها اقدام به توقیف موتورسیکلت کرده و در تخلفاتی نظیر مخدوش کردن پلاک و تردد با موتورسیکلت فاقد پلاک نیز با تشکیل پرونده، موتورسوار را به مرجع قضایی معرفی می کنند.

وی یاد آور شد: سال گذشته ماموران پلیس راهور در اجرای این طرح بیش از ۱۰۰  راکب موتورسیکلت به علت نداشتن مدارک و کلاه ایمنی و کارت شناسایی توقیف و اعمال قانون کردند و در ۱۰ ماه نخست امسال تعدادی زیادی موتور سوار در سوانح درون شهری شهرستان جان خود را از دست دادند.

بخوانید :  نشست تخصصی قاچاق سوخت در میناب برگزار می‌شود/ بررسی چالش ها و راهکار ها
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=7741
  • کد خبر : 7741
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 3364 بازدید
  • ۲ دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. چرا توقیف؟ چرا جریمه نمیکنید؟ احتمالا درآمد توقیف موتورسیکلت بیشتر از جریمه باشه اگه کسی هم پول رفع توفیقی موتورش رو نداشته باشه مناقصه و فروش و دوباره همین چرخه در گردشه!!! فکری به حال کشتار مرد بی گناه به دست خودروهای قاچاق سوخت بکنید نظم و امنیت رو اونجا بهتر میشه برقرار کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.