تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1401 - 13:20
فرمانده انتظامی استان خبر داد :

شهادت مأمور پلیس در درگیری با قاچاقچیان سوخت در بندرعباس

شهادت مأمور پلیس در درگیری با قاچاقچیان سوخت در بندرعباس
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان، استواریکم "رضا احترامی" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس در درگیری با قاچاقچیان سوخت آسمانی شد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار کرد: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس شب گذشته در پی کار اطلاعاتی  ازانتقال سوخت قاچاق بوسیله یکدستگاه کامیون تانکر مطلع و ضمن هماهنگی و اخذ حکم مأموریت به محور ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اعزام و کامیون مورد نظر را در  منطقه پاتل مشاهده و با استفاده از علایم هشدار دهنده پلیسی از قبیل چراغ گردان و تابلو ایست با معرفی هویت پلیسی خود و ارائه کارت شناسایی، خودرو را متوقف کردند.

وی افزود : پس از بررسی بارنامه مشخص شد بارنامه جعلی بوده و راننده اقرار کرد محموله سوخت را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری و قصد فروش به قاچاقچیان را داشته که حین انتقال خودرو به یگان انتظامی راننده در مسیر انتقال چندین مرحله اقدام به خاموش کردن خودرو کرده و نهایتاً ضمن سرپیچی از دستور مامورین با فاصله ۶ متری از جاده اصلی در شانه خاکی توقف و از ادامه مسیر خودداری می نماید.

این مقام انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در همین حین یکدستگاه خودروی پژو پارس که اسکورت خودرو حامل سوخت بوده به قصد جلوگیری از انتقال خودرو، به صورت خلاف جهت و به صورت عمدی و با سرعت زیاد به سمت مأموران حمله ورشده و ابتدا با یکی از کارکنان برخورد جزئی و با زیر گرفتن احدی دیگر از کارکنان به هویت استوار یکم “رضا احترامی” ، منجر به شهادت این مأمور جان برکف انتظامی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  اظهار داشت : راننده خودرو پژو پارس به هویت دانیال ج (فرزند راننده  کامیون تانکر حامل سوخت ) که از ناحیه هر دو پا مورد اصابت گلوله همکاران شهید قرار گرفته است پس از دستگیری در بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس، تحت مداوا قرار گرفت.

بخوانید :  رئیس کل دادگستری هرمزگان: پرونده کثیرالشاکی میناب مال به مصالحه ختم شد

در این عملیات ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

شهید رضا احترامی اهل منطقه سیاهو در بندرعباس است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8230
  • کد خبر : 8230
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 2141 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.