تاریخ انتشار : 03 خرداد 1402 - 19:07

شرایط معافیت مشمولان دارای ۳ فرزند و کسر خدمت سربازان متاهل هرمزگان اعلام شد

شرایط معافیت مشمولان دارای ۳ فرزند و کسر خدمت سربازان متاهل هرمزگان اعلام شد
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای سه و چهار فرزند از خدمت وظیفه عمومی و همچنین کسر خدمت کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت به ازای هر فرزند را تشریح کرد.

سرهنگ حسن دستوری زاده در خصوص معافیت مشمولان غایب وغیرغایب دارای سه و چهار فرزند و بیشتر از خدمت وظیفه عمومی بیان کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح از تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۴ کلیه مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای چهار فرزند و بالاتر هستند پس از طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

وی افزود: همچنین مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای سه فرزند بوده و سن آنان حداقل ۴۰ سال تمام است نیز پس از طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: به کارکنان وظیفه متأهل در حال خدمت نیز، علاوه بر دو ماه کسر خدمت تأهل، برای فرزند اول سه ماه، برای فرزند دوم چهار ماه و برای فرزند سوم پنج ماه کسر خدمت اعطاء می‌شود.

سرهنگ دستوری زاده در پایان بیان کرد: مشمولان غایب دارای شرایط می بایست برای ثبت درخواست خود به دفاتر پلیس+۱۰ سطح استان مراجعه و کارکنان وظیفه نیز به نیروی انسانی مربوطه مراجعه کنند تا مراحل رسیدگی و صدور کارت معافیت برای آنان انجام شود و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بخوانید :  مخالفان برگزاری علنی جلسات شورای شهر میناب چه کسانی هستند؟ / مردم نامحرم اند!
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9736
  • کد خبر : 9736
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 375 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.