تاریخ انتشار : 19 آذر 1399 - 15:07

سقوط یک کودک مینابی به درون چاه بی‌درپوش فاضلاب + فیلم

سقوط یک کودک مینابی به درون چاه بی‌درپوش فاضلاب + فیلم
شب گذشته پسر بچه چهارساله مینابی که در اطراف منزلش مشغول بازی بود به درون گودال فاضلاب شهرک محل سکونتش سقوط کرد.

به گزارش صدای میناب ،در غروب روزگذشته سه شنبه ۱۸ آذر ماه ، یک کودک چهار ساله در حین بازی در محوطه مسکن مهر قلعه به درون چاه فاضلاب بدون درپوش سقوط می کند که خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش نشانی نجات میابد و به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان است.

کودکان ساکن مسکن مهر قلعه نمی دانند مسئول ساخت این واحدها کیست؟ نمیدانند چرا هنوز زیرساخت هایی همچون روشنایی محوطه ، دیوار کشی ، محوطه سازی ، مکان تفریحی و .. تامین نشده است؟ آنان تنها تشنه بازی اند. مجبوراند تا در محوطه ای بازی کنند که فاقد روشنایی کافیست وهیچ حواسشان نیست که در نبود روشنایی، دویدن در محوطه ای که هر گوشه آن  چاه های فاضلاب بدون درپوش با اعماق چندین متری وجود دارد ،ممکن است جان آنان را تهدید کند.

به گفته ی اهالی ، علت نبود درپوش چاه های فاضلاب درمحوطه مسکن مهر قلعه به خاطر سارقان است که اقدام به سرقت درب های فلزی می کنند ، از آنجایی که محوطه مسکن مهر قلعه فاقد روشنایی و دیوار کشی بوده لذا سارقان از این شرایط نهایت استفاده را برده و با خیال راحت ، سیمان دور دریچه را تخریب کرده و اقدام به خارج کردن دریچه و سرقت آن می کنند .

مدتهاست که چاه های بدون درپوش به یکی از دغدغه های ساکنان مسکن مهر قلعه تبدیل شده است، بعضاً این چاه ها چندین هفته و چندین ماه است که بدون درپوش به حال خود رها شده اند و مسئولین مربوطه همچنان در خواب شیرین خود فرو رفته اند و به این موضوع کاملاً بی تفاوتند و تا زمانیکه که حادثه ای رخ ندهد قصد درپوش گذاری و رفع مشکل را ندارند.

بخوانید :  استان هرمزگان در آماده باش کامل/ ۲ سامانه قدرتمند بارشی استان را فرا می‌گیرد

لازم به ذکر است که پیش از این گزارش وجود چاه های فاضلاب بدون درپوش درمحوطه مسکن مهر قلعه از طریق پایگاه خبری صدای میناب نشر داده شده بود و از زمان انتشار خبر مربوطه «بیش از یک ماه » میگذرد، و در همان زمان خبر آن به دست مدیرامورآب و فاضلاب شهرستان میناب رسید، اما اقدامی صورت نگرفت.

مایه تاسف است اگر مسئولی از مشکلات باخبر شود و در پی رفع آن نباشد و یا شاهد به خطر افتادن جان انسانها و کودکان باشد.

گفتنی ست؛ تماس های خبرنگار صدای میناب با مسئول مربوطه بی پاسخ ماند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3337
  • کد خبر : 3337
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 5029 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.