تاریخ انتشار : 18 فروردین 1400 - 16:20

سرهنگ پاسدارحسین درویشی فرمانده سپاه میناب شد

سرهنگ پاسدارحسین درویشی فرمانده سپاه میناب شد
صبح امروز در مراسمی، سرهنگ حسین درویشی به عنوان فرمانده جدید سپاه میناب منصوب شد.

آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه و حجت‌الاسلام دکتر ابراهیمی امام جمعه میناب برگزار شد.

سردار سالاری با تقدیر از تلاش‌های سرهنگ طالب احمدی‌نیا، عنوان داشت: اکنون که بار این مسؤولیت بر دوش سرهنگ حسین درویشی قرار گرفته است، مأموریت‌ها با همان جدیت و قدرت ادامه خواهد داشت و سپاه در کنار مردم آماده ایفای مسؤولیت‌ها و مأموریت‌های خویش است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با تصریح بر این که مهم‌ترین نقش و کارکرد سپاه، کنار مردم بودن و همراه مردم بودن در تمامی مقوله‌های امنیتی، دفاعی، اجتماعی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: میناب شهر مهمی در تاریخ و فرهنگ هرمزگان است و مردم انقلابی و متعهد میناب همواره پای کار انقلاب و ارزش‌ها و اعتقادات آن بوده‌اند و این نقش افتخاری برای مردم این شهر و همه هرمزگان است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب نیز در این مراسم با تقدیر از نقش سپاه در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و کیان کشور، خاطرنشان کرد: سپاه یادگار ارزنده امام راحل و دوراندیشی آن پیرخمین در صیانت از انقلاب اسلامی و دفاع از ملت ایران در تمامی صحنه‌ها است و تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نیز نشان داد که این یادگار امام راحل چه ثمرات ارزنده‌ای داشت.

وی امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف دفاعی دانست و بیان داشت: پیشرفت‌های دفاعی کشور در عرصه‌های موشکی و پهبادی محصول تلاش فرزندان این مرز و بوم برای حفظ تمامیت ارضی و اقتدار ایران اسلامی است و باید از این نقش به خوبی صیانت شود چرا که دشمنان به دنبال گرفتن این توانمندی‌ها از ملت ما هستند.

بخوانید :  مسکن مهر بنیان سازان میناب و مالباختگان معترض

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سرهنگ طالب احمدی نیا تقدیر و تشکر و جناب سرهنگ حسین درویشی بعنوان فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب معرفی شد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=4281
  • کد خبر : 4281
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 1737 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.