تاریخ انتشار : 18 دی 1399 - 15:32
فرمانده انتظامی استان هرمزگان؛

سارقان به عنف طلاجات زنان در میناب دستگیر شدند

سارقان به عنف طلاجات زنان در میناب دستگیر شدند
با هوشیاری و تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی میناب یک باند 4 نفره سارقان به عنف طلاجات در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

” غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و در میانه راه راننده با دو نفر سرنشین دیگر با توسل به زور طلاهایش را سرقت نموده و با پیاده کردن وی متواری شده اند. موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیمی مجرب با بررسی شیوه و شگرد های استفاده شده در سرقت و با بهره گیری از شیوه های پلیسی و انجام اقدامات فنی و گشت زنی های پنهان و آشکار هدفمند ، در ایستگاه بازرسی چغازردی این شهرستان به یک دستگاه پراید به رانندگی و سرنشینی دو نفر زن و مرد مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با بررسی های دقیق و بازجویی های فنی به عمل آمده از راننده و سرنشین خودرو مشخص شد سارقان به صورت حرفه ای عمل کرده و حین ورود به شهرستان و ارتکاب سرقت با پلاک جعلی و مخدوش بوده و هنگام خروج با پلاک اصلی خود از شهرستان خارج می شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی انتقال که در بازجویی های فنی به عمل آمده معترف شدند سرقت ها را به همراه ۲ نفر دیگر هر دو اهل و ساکن یکی از روستاهای تابعه بندر عباس انجام داده اند که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۲ متهم دیگر در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار جعفری اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در باز جویی های تکمیلی و نهایی به ۱۸ فقره سرقت به عنف طلاجات و فروش آنها به یک مالخر در بندرعباس اعتراف کردند که خریدار طلاجات سرقتی نیز در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال مکشوفه به مال باختگان تحویل گردید.

بخوانید :  مسکن مهر بنیان سازان میناب و مالباختگان معترض
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3583
  • کد خبر : 3583
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری پلیس
  • 1832 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.