تاریخ انتشار : 24 آبان 1400 - 23:50

ساخت دو فیلم در میناب و شهرهای شرق هرمزگان با تهیه‌ کنندگی رضا وفاداری

ساخت دو فیلم در میناب و شهرهای شرق هرمزگان با تهیه‌ کنندگی رضا وفاداری
فیلم سینمایی "دوشیزه جان" و سریال تلویزیونی "ساحل مکران" هر دو به تهیه‌کنندگی رضا وفاداری به زودی در شرق هرمزگان جلوی دوربین می‌رود.

سریال «ساحل مکران» و فیلم سینمایی “دوشیزه جان” به کارگردانی مصطفی روشی ، نویسندگی فاطیما اباحمزه و تهیه‌کنندگی رضا وفاداری، به‌زودی کلید می‌خورد.

این دو اثر قرار است در جنوب شرقی هرمزگان، شهر بندری سیریک، میناب، رودان و روستای برنطین جلوی دوربین برود

رضا وفاداری تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار صدای میناب گفت : بعنوان تهیه کننده ای با اصالتی هرمزگانی،با افتخار کار این دو فیلم خود را در منطقه شرق هرمزگان کلید زدم تا برای صنعت سینمای هرمزگان بستری فراهم گردد و هنرمندان بومی حمایت شوند.

وفاداری در ادامه گفت : امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم کار ضبط این فیلم ها را بدون مشکل و به موقع انجام دهیم و انتظار می رود تا شاهد همکاری مسولین و فرهنگ سازی در زمینه کارهای هنری در استان هرمزگان باشیم.

وی در توضیح این دو فیلم بیان داشت : فیلم سینمایی “دوشیزه جان” در ژانر ورزشی و با سوژه‌ای متفاوت و جذاب می باشد که برای جشنواره فرانسه و فجر تدارک دیده شده است و سریال “ساحل مکران” در ١٣ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با هدف شناساندن بهتر ظرفیتهای منطقه مکران جلوی دوربین می رود که به موضوعاتی همچون اقتصادگردشگردی ، آب و هوا ، بحران آب ،صادرات مرکبات از جمله لیمو، زغال و خرما از روستای برنطین و بنادر مکران به سراسر جهان می پردازد.

وفاداری با بیان این که حمایت از هنرمندان بومی در اولویت کاری وی می باشد، افزود : در ساخت این فیلم ها تعدادی از بازیگران شناخته شده در کنار بازیگران بومی به ایفای نقش می‌پردازند که اسامی بازیگران پس از انتخاب در روزهای آتی اعلام خواهد شد

رضا وفاداری در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت : با توجه به موقعیت اقلیمی وشرایط آب و هوای هرمزگان ،فصل فیلم برداری در فصل پاییز و زمستان برای کارهای هنری می باشد و امیدواریم که با تمام توان بتوانیم این وظیفه را به اتمام برسانیم.

بخوانید :  استان هرمزگان در آماده باش کامل/ ۲ سامانه قدرتمند بارشی استان را فرا می‌گیرد

عوامل سریال «ساحل مکران» و فیلم سینمایی “دوشیزه جان” عبارتند از :

کارگردان این اثر مصطفی روشی ؛ تهیه کننده :رضا وفاداری ، سرمایه گذار : شرکت عدل اطمینان برنطین شیراز ، حسابدار : نسرین زارعی ، مدیر برنامه ریزی : صبا قاسمی ،مدیر تصویربرداری : عباس عسگری ،صحنه و لباس : مسعود جزایری ،نگار فرج پور ، مدیر صدابرداری : مجتبی حبیب الهی ،عکاس : علی بوجاری ،تصویر بردار پشت صحنه : فاطمه عاشقی ؛طراح گریم : فاطمه بیات ، منشی صحنه : جیران جناب ، مدیر تدارکات :پدرام تاجیک ، مجری طرح : نوید شیرازی ، تدوین : شهاب آبروشن و آهنگساز غلامحسین نظری

فعالیت های هنری تهیه کننده ( رضا وفاداری)

 رضا وفاداری تهیه کنندگی آثاری همچون فیلم سینمایی عروس بندر، مستند سفرنامه مارکو، مستند ایرانگرد، فیلم سینمایی سه دزد و چند تای دیگر، فیلم سینمایی ناخدا شعمیر، سریال ردپای شبح و کنسرت های کشوری را برعهده داشته است.

همچنین تهیه کنندگی سریال تک مناره ، سریال دمکش و سریال ابوحمزه ثمالی از جمله کارهایی وی است که در مرحله پیش تولید می باشند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=6684
  • کد خبر : 6684
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 2722 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.