تاریخ انتشار : 28 خرداد 1402 - 12:53

زمان و مکان برگزاری نهمین جشنواره «انبه و یاسمین گل» میناب مشخص شد

زمان و مکان برگزاری نهمین جشنواره «انبه و یاسمین گل» میناب مشخص شد
نهمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب از 13 لغایت 15 تیرماه 1402 در محل پارک ملت شهر میناب برگزار خواهد شد.

در مراسمی در سالن جلسات شهرداری میناب با حضور برگزار کنندگان جشنواره انبه و یاسمین گل و اعضای شورای شهر و شهردار میناب برای برگزاری و اجرای نهمین دوره از این جشنواره برنامه ریزی و برای بهتر برگزار کردن این جشنواره نقاط ضعف و قوت آن بررسی شد. 

در این جلسه علاوه بر بیان پیشنهادهای لازم برای برگزاری نهمین دوره جشنواره انبه و یاسمین گل میناب با نظر مثبت همه نفرات حاضر در این جلسه عبدالعلی زائری رئیس شورای دوره چهارم شهر میناب به عنوان دبیر جشنواره معرفی شد. 

این جشنواره در روز سیزدهم تیرماه با اجرای کارناوال برای شکرگزاری این دو محصول شروع  و در روزهای چهاردهم  و پانزدهم تیرماه با برگزاری مراسم های آئینی و  بازیهای بومی محلی خاتمه می یابد. 

سید موسی هاشم نسب رییس شورای شهر میناب گفت: برای سالهای آینده برنامه ریزی می شود تا این جشنواره به سمت مردمی بودن برگزار و اجرا شود و شورا وشهرداری میناب به عنوان پشتیبان به این جشنواره کمک خواهد کرد. 

وی دبیر جشنواره را یک چهره علمی وبا آشنایی و معلومات زیاد در حوزه جامعه شناسی و فرهنگ و رسوم  این منطقه دانست و گفت: ماهیت این جشنواره هم برگرفته از فرهنگ و آداب  ورسوم مردم این شهر است که قطعا دبیر جشنواره می تواند کمک زیادی برای بهتر برگزار شدن آن کند. 

هاشم نسب گفت: ما باید از ضعف های خود در دوره های قبل  جشنواره درس بگیریم و هرچه بهتر برگزار کردن آن تلاش کنیم. 

حبیب الله سهرابی شهردار میناب نیز در این باره گفت: در برگزاری هشتمین دوره این جشنواره ضعف هایی وجود داشت که در این دوره دور تلاش می شود تا ضعف ها بر طرف شود. 

بخوانید :  غلام کمالی نماینده شورای استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها شد 

وی بیان کرد: محل پیشنهادی برگزاری نهمین جشنواره انبه و یاسمین گل در پارک ملت است تا مردم هم در شرایط هوای گرم با مشکل مواجه نشوند و از خدمات عمومی بهتری برخوردار باشند. 

سهرابی گفت: در این جشنواره هم غرفه های متنوعی دیده شده است که غرفه داران می توانند از محصولات و فراورده های این محصول برای عموم استفاده کنند. 

در این جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره برای برنامه ریزی وبرگزاری آن در سالهای آینده با حضور نمایندگان گروههای حاضر که در دوره های گذشته نقش داشتند، تشکیل شد. 

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10060
  • کد خبر : 10060
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 800 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.