تاریخ انتشار : 10 خرداد 1402 - 20:27
فرمانده انتظامی میناب :

رسانه ها دنبال انتشار اخبار امید آفرین باشند

رسانه ها دنبال انتشار اخبار امید آفرین باشند
فرمانده انتظامی شهرستان میناب بر امید آفرینی فعالان رسانه‌ای شهرستان در شرایط فعلی تاکید کرد.

سرهنگ عباس قاسمی روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امروزه رسانه و فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است اظهار داشت : اگر بتوانیم در این مقوله اقدام خوب و موثری انجام دهیم و در بحث بازنشر اخبار با حساسیت و دقت خوبی اقدام کنیم قطعا می توانیم در بحث خروجی کار بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی با تاکید بر حفظ امنیت روانی مردم افزود : دشمنان با راه اندازی جنگ ترکیبی روانی تلاش های زیادی کرده اند تا بتواند امنیت روانی مردم را مخدوش کنند و با تاثیر روی جنبه های مختلف زندگی، آرامش مردم را هدف قرار داده اند.

 سرهنگ قاسمی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت : رسانه های معاند به صورت گسترده از اقدامات عده ای اجیر شده و همچنین بزرگ‌نمایی موضوعات مختلف به دنبال برهم زدن امنیت روانی مردم در بحث یاس و نامیدی مردم از نظام و انقلاب بودند که برای مقابله با این جریانات لازم است تا ما نیز همانند سایر شهرها و استانهای کشور در بحث امنیت روانی و فضای مجازی اقدامات خوبی انجام دهیم و با اطلاع رسانی های دقیق مردم را اگاه کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر انتشار اخبار امید آفرین افزود : رسانه ها با اطلاع رسانی درست و آگاه سازی مردم از عملکرد و زحمات مسئولان و با خبرهای دقیق و امید آفرین میتوانند مردم را امیدوار کنند که اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

قاسمی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت : دشمنان از مدت ها قبل به این موضوع ورود کرده و برنامه ریزی کرده اند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند و انتخابات ما را به حاشیه ببرند ولی تا کنون دیده ایم که چگونه مردم در مراسمات و عرصه های مختلف به میدان آمدند و مشت محکمی شد که به دهن دشمنان و یاوه گویان زدند و باعث عقب نشینی دشمنان شده اند.

بخوانید :  فرماندار میناب: ۴ هزار مسکن در ۲ سال آینده در میناب ساخته می‌شود

قاسمی با بیان اینکه مردم میناب نمونه و الگو هستند گفت : مردم میناب، مردمانی انقلابی ، ولایی و مذهبی هستند که در همه مراسمات و موضوعات مختلف همیشه حرفی برای گفتن دارند.

 به گفته سرهنگ قاسمی میناب شهری رو به پیشرفت است اما کمبودها و کاستی هایی وجود دارد که با توجه به اینکه مسئولان شهرستان میناب افرادی دغدغه مند و پای کار هستند می شود با گفتمان و مشاوره مشکلات را به حداقل رساند،

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9848
  • کد خبر : 9848
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 217 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.