تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1403 - 22:57

راه اندازی بازارچه کار آفرینی و دست سازه های دانش آموزی در میناب + عکس

راه اندازی بازارچه کار آفرینی و دست سازه های دانش آموزی در میناب + عکس
بازارچه صنایع دستی و دست ساخت‌های دانش آموزان در دبستان شاهد شهید علی دهبانفرد میناب با محوریت کارآفرینی دایر شد.

علی جاربی مدیر دبستان شاهد شهید دهبانفرد گفت : این بازارچه با هدف تحقق اهداف کتاب کار و فناوری و با توجه به محوریت کارآفرینی برپا شد.

وی افزود : در این بازارچه آثار هنری و دست سازه های دانش آموزان پایه ششم نظیر هنر چوب(معرق)، فلز و انواع ماکت‌های چوبی در معرض نمایش و فروش سایر دانش آموزان مدرسه قرار گرفت.

مدیر دبستان شاهد شهید دهبانفرد ایجاد ارتباط بین مدرسه و بازار اشتغال و کمک به مهارت آموزی و حرفه آموزی دانش آموزان را از مهمترین اهداف و کارکردهای برگزاری این بازارچه کارآفرینی عنوان کرد و گفت : با برگزاری این بازارچه بستری مهیا شد تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه های خود را به صورت مستقیم در معرض فروش قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه پرورش استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این بازارچه است افزود: این نوع بازارچه‌ها نه تنها سبب کشف استعداد و ایجاد حس استقلال در دانش‌آموزان می‌شود بلکه آنها را با فرآیند از تولید به مصرف،فروش و بازاریابی آشنا می‌کند.

جاربی تربیت نیروی انسانی خلاق را لازمه ی یک جامعه توسعه یافته اعلام کرد و گفت: استقلال و خودکفایی زمانی در کشور اتفاق می‌افتد که کارآفرینان و نوآوران در نظام آموزشی امکان رشد و پرورش پیدا می‌کنند.

گفتنی است دانش آموزان در پایان بخشی از درآمد حاصل از فروش دست ساخته های خود را به امور خیریه و کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

بخوانید :  غرق شدن دختر ٩ ساله در توکهور و هشتبندی میناب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=12842
  • کد خبر : 12842
  • نویسنده : مصیب جعفری
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1843 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.