تاریخ انتشار : 05 شهریور 1399 - 22:34
آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در ۲ بخش شهرستان میناب

راه‌اندازی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در ۲ بخش شهرستان میناب
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از راه‌اندازی دو پردیس دانشگاهی زیرنظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در بخش‌های سندرک و توکهور هشتبندی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

احسان کامرانی در دیدار با فرماندار ویژه میناب با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از راه‌اندازی دو پردیس دانشگاهی زیرنظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در بخش‌های سندرک و توکهور هشتبندی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم فرصتی است که خداوند در اختیار ما گذاشته است و باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کنیم و با راه‌اندازی پردیس دانشگاهی در مناطق کم‌برخوردار بتوانیم کمک کنیم که مردم از مزایا و ظرفیت‌های دانشگاهی بهره‌مند شوند.

وی افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و فرهنگی بی‌بدلیل است و با ایجاد پردیس دانشگاهی در این مناطق شاهد حل مشکلات منطقه و توسعه حوزه‌های کشاورزی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: توسعه پردیس‌های دانشگاهی براساس ظرفیت‌های منطقه است و سعی داریم رشته‌های مورد تقاضا و کاربردی راه‌اندازی کنیم تا جوانان منطقه از این فرصت به‌خوبی بهره‌مند باشند.

کامرانی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مردمی برای مردم و هدف آن خدمت به مردم است و باید در حد توان به مردم این نظام و انقلاب خدمت‌رسانی کرد.

فرماندار ویژه میناب نیز عنوان کرد: توسعه علمی و اهمیت راه‌اندازی دانشگاه یکی از مطالبات ب‌حق مردم منطقه است که این امر با کمک دانشگاه آزاد اسلامی محقق می‌شود.

مجید سلحشور اضافه کرد: حضور دانشگاه در این مناطق  بسیار تأثیرگذار خواهد بود. رسالت دانشگاه آزاد اسلامی علمی و فرهنگی است و ایجاد آن می‌تواند در برنامه‌های فرهنگی منطقه نقش بسزایی داشته باشد.

بخوانید :  نوبند گستر میناب و ستاره جوان بندر خمیر فینالیست شدند
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=2378
  • کد خبر : 2378
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : آنا
  • 847 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.