تاریخ انتشار : 09 بهمن 1402 - 15:04

رئیس جمهور آخر هفته به هرمزگان سفر می‌کند

رئیس جمهور آخر هفته به هرمزگان سفر می‌کند
استاندار هرمزگان از سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی خود پنجشنبه و جمعه مهمان مردم هرمزگان خواهد بود.

 مهدی دوستی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان هرمزگان با اشاره به قطعی شدن سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته رئیس جمهور در آستانه جشن ۴۵سالگی انقلاب اسلامی و در اولین روز از دهه فجر به استان هرمزگان سفر خواهد کرد.

وی افزود: این سفر پر خیر و برکت در روزهای پنج‌شنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ بهمن ماه انجام می‌شود و شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی به‌ ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان خواهیم بود که نشان می‌دهد در ۲ سال و نیم عمر دولت اقدامات گسترده‌ و کم‌سابقه در سطح هرمزگان انجام شده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: با توجه به گستردگی پروژه‌ها و طرح‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله راهسازی، بهداشت و درمان، انرژی، مسکن، صنعت و معدن، کشاورزی و شیلات، آبخیزداری، مدارس و ورزش و جوانان در سراسر استان برخی وزرای کابینه دولت به‌منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مرتبط چند روز زودتر از سفر رئیس جمهور، به هرمزگان خواهند آمد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی چند طرح بزرگ در سطح ملی نیز در سفر رئیس جمهور آغاز می‌شود، گفت: در این سفر سیاست کلی ما بر بهره‌‌برداری از طرح‌هایی است که به‌صورت کامل تکمیل شده‌اند و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار می‌گیرند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به تعهد ۶۶ هزار واحدی استان در نهضت ملی مسکن، تاکیدکرد: ۱۴ هزار واحد مسکونی در سفر اخیر رئیس جمهور به استان تحویل مردم خواهد شد که حجم واحدهای تحویلی را به عدد ۲۰ هزار خواهد رساند اما ۴۶ هزار واحد دیگر باقی خواهد ماند که باید در سال آینده احداث شود.

بخوانید :  دیدار فرماندار میناب با سه قلو ها /پیگیر اختصاص زمین به این خانواده هستیم

وی با بیان اینکه در حوزه نیروگاهی هم پروژه مهمی در شهرستان سیریک عملیات اجرایی آن آغاز می شود، عنوان کرد: نیروگاه اتمی سیریک با ظرفیت تولید ۵هزار مگاوات در چهار فاز در سطح کلاس جهانی در سفر استانی ریاست جمهوری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

دوستی همچنین از برپایی میزهای ارتباط مردمی برای دسترسی و دریافت درخواست‌های عمومی خبر داد و گفت: رئیس جمهور در همه سفرها با مردم دیدار داشته است و در این سفر هم همین‌گونه خواهد بود و احتمالاً به شهرستان بشاگرد و جزیره بوموسی نیز سفر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11984
  • کد خبر : 11984
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : تسنیم
  • 358 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.