تاریخ انتشار : 21 آذر 1401 - 16:57

دو دانشکده در دو شهرستان استان هرمزگان مجوز گرفتند

دو دانشکده در دو شهرستان استان هرمزگان مجوز گرفتند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از اعطای مجوز وزارت بهداشت به ۲ دانشکده پرستاری بندرلنگه و دانشکده بهداشت میناب و همچنین مرکز آموزش عالی سلامت بستک خبر داد.

غلامعلی جاودان افزود : دو مرکز آموزش عالی سلامت در شهرستان های بندرلنگه و میناب که با تلاش روسای قبلی دانشگاه به ویژه دکتر فرشیدی ، راه اندازی و به دانشکده تبدیل شده اند پس از پیگیری های لازم هم اکنون مجوز رسمی آنها توسط وزارت بهداشت صادر شد و دانشکده پرستاری بندرلنگه و دانشکده بهداشت میناب بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کردند ؛ امیدواریم در کنکور امسال پذیرش دانشجو نیز در این مناطق داشته باشیم، دانشکده آموزش عالی بستک نیز مجوز آن صادر شده و مشغول به فعالیت است.

جاودان در این نشست با دستور کار تحلیل وضعیت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد : دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ۸ دانشکده و یک مجتمع آموزش عالی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد : اگر به دانشگاه نگاهی بیاندازیم، عنوان آن علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی درمانی است و مهم ترین حوزه ای که به آن باید توجه شود بحث آموزش و پژوهش و همچنین مطالبات درمانی مردم است؛ اگر بتوانیم کارشناسان استان را خودمان تربیت کنیم و با برنامه ریزی در آموزش و پرورش، قبولی دانشکده های ما بیشتر بومی و منطقه ای باشد، می توانیم چالش کمبود نیرو را مرتفع کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ۳۳۰ استاد دانشگاه ، ۳۳۰۰ دانشجو و ۴۴ رشته تحصیلی که ۵ رشته پی اچ دی و ۹ رشته بالینی و ۹ رشته کارشناسی ارشد وجود دارد ، اضافه کرد : با عنایت به سیاست های بالادستی مانند بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل های دولتی، می توانیم با این توجه، اثرات خوبی را در جامعه داشته باشیم.

بخوانید :  روایتی از استخدام فامیلی؛ استاندار هرمزگان از جذب ۵۰ نیروی غیربومی می گوید!
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8941
  • کد خبر : 8941
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : برنا
  • 220 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.